شنبه 26 آذر 1401 - 20:58

نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تغییر خود و مدیرانش

بویرنیوز– احمدزاده در شورای اداری استان با اشاره به شایعه تغییر خود تأکید کرد: من برای تغییر خود ترسی ندارم و من هیچ کاری برای دفاع از خود و ماندن در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنم. اما چرا عده‌ای با انتشار خبر دروغ جو استان را متشنج می‌کنند؟ چرا به مردم دروغ گفته می‌شود. من در همین هفته یک دیدار کاملاً خصوصی با رئیس جمهور داشتم چرا باید در برخی رسانه‌ها این همه دروغگویی رواج داشته باشد؟ چرا زیر پای مردم را خالی می‌کنید؟ دروغ گفته نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران اظهارکرد: برای انتصاب برخی مدیران هزینه داده‌ایم به گونه‌ای که گاهی اوقات شخصاً هزینه داده‌ام چرا که از حق مردم کوتاه نیامدم و سعی کردم شایسته‌ترین را انتخاب کنم که در عملکرد موفق باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی ندارم و اعلام می‌کنم که تغییر برخی مدیران در دستور کار است. مدیری که دستگاه خود را با روزمرگی جلو می‌برد، نمی‌تواند کار را انجام دهد.

احمد‌زاده افزود: خود رئیس جمهور در تغییر وزرا و حتی معاونین خود تعارف ندارد دلیلی ندارد که ما تعارف داشته باشیم. باید مدیر مجموعه زیر دست خود را رصد کند و بدون مماشات با کارمندی که کار انجام نمی‌دهد برخورد کند.

وی بیان کرد: در برخی دستگاه‌ها معاونینی هستند که با دولت همراه نیستند و سهل انگاری می‌کنند که ما این سهل انگاری‌ها را از مدیر می‌دانیم و حتماً این مدیر را تغییر خواهیم داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351719
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    مدیرانی که این استاندار انتخاب کرده فاجعه هستند

  2. سعید گفت:

    سلام جناب آقای استاندار زحمت کش وانقلابی ..ترا خدا در انتخاب مدیرانتون ،بحث طایفه گری و بویراحمد وگرمسیر و سردسیر مد نظر قرار ندهید ،فقط برای رضای خدا فقط مدیران لایق انتخاب کنید نه مدیران چاپلوس و متملق

  3. فرزین گفت:

    استاندار وقتی خودش ضعیف باشه مدیرانش هم ضعیفه!!….قانون طبیعته؟؟!!!!

  4. مندنی گفت:

    جناب استاندار کل افراد مسولیت دار دولت قبلی عزل کنید اصلاح طلبان جامعه به نابودی کشاندند سریع اصلاحات پاکسازی نمایید

  5. بویراحمد گفت:

    حتی ضعیف تر از صابری

  6. ناشناس گفت:

    سلام به اقای استاندار اعلام کنید نیروهای که در استانداری به انها پست دادن با دولت همسو هستن

  7. محمد گفت:

    جناب استاندار خواهشن یه نگاهی هم به مشکلات عمرانی استان وشهریاسوج بکنید بخصوص حوزه بلکو ووحاشیه دربدترین شرایط فاقد جدول خیابان و…هستند شهرداری را مدیریت کنید اداره بی درو پیکره

  8. حسن گفت:

    جناب استاندار واقعا کدوم مدیرت به درد بخور است

  9. ناشناس گفت:

    با سلام عنایت فرمایید موضوع شایسته سالاری را رواج دهید شما میتوانید از هر شهرستان رزومه کاری افراد را دریافت و سپس مدیر را بین شهرستان متناسب با جایگاه ان اداره انتخاب کنید نه اینکه از قبل بگویند فلان اداره سهم فلان شهرستان است

دیدگاه شما