شنبه 26 آذر 1401 - 8:55

راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران ارتش در یاسوج

بویرنیوز– دفتر نمایندگی امور ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) در یاسوج راه اندازی شد.

سرپرست دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دفتر نمایندگی از سال ۹۵ در استان مستقر شد، اما به دلیل نداشتن ساختمان مستقل هر سال جابجا می‌شد و جامعه ایثارگری ارتش در استان سردرگم بودند.

او افزود: به علت نبود یگان ارتش در کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات به خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در استان‌های همجوار صورت می‌گرفت.

سروان رستمی ادامه داد: با تلاش مسئولان استان دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا به نمایندگی تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریان (نزاجا) در یاسوج به آدرس جدید نقل مکان و آغاز به کار کرد.

او می‌گوید: با راه اندازی دفتر امور نمایندگی در مرکز استان خانواده‌های رزمندگان معسر بالای شش ماه حضور در جبهه بدون شغل و درآمد، برای انجام کار‌های اداری دیگر نیازی به مراجعه به استان‌های همجوار ندارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای ارتش، آزادگان و جانبازان و تشکیل پرونده برای همه ایثارگران بالای ۶ ماه سابقه حضور در جبهه (معسر و فاقد شغل و درآمد) و برقراری مستمری برای آن‌ها از جمله خدماتی است که از سوی دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌شود.

او گفت: ایثارگرانی که کارت ایثار قدیمی دارند برای هوشمندسازی کارت خود به این دفتر نمایندگی مراجعه کنند تا پس از پر کردن فرم‌های مخصوص به یکی از یگان‌های ارتش معرفی شوند.

سروان رستمی افزود: از ابتدای راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در یاسوج تاکنون بیش از دو هزار نفر از رزمندگان معسر بالای شش ماه سابقه حضور در جبهه (بدون شغل و درآمد) ارائه نمی‌شد.

او با بیان اینکه دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، شهرک امام حسین (ع)، روبروی مسجد ثارالله واقع شده است، ادامه داد: شماره تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۷۱۲۶ دفتر در ساعت‌های اداری آماده پاسخگویی به سوالات ایثارگران است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رزمنده گفت:

    کمتراز6ماه چکارکنن

دیدگاه شما