جمعه 18 آذر 1401 - 17:30

امام جمعه یاسوج: آشوبگران همچون خفاش در شب نقاب می زنند و مردم را می‌ترسانند

بویرنیوز– آشوبگران همچون خفاش در شب نقاب می زنند و سبب رعب و وحشت در جامعه می شوند.

حمایت از آشوب، سیاست غرب علیه همه کشورهای مستقل است.

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) گفت:اساس شکل گیری انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده و هست. فرهنگ اگر قرآنی و اهل بیتی شد همه نیازمندی‌های انسان رشد خواهد کرد و اگر فرهنگ باور‌های ما سقوط کرد باید منتظر سختی‌های فراوانی در عرصه‌های دیگر باشیم.

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه اهداف و قوانین نظام مشخص هستند افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و جبهه استکبار با اندیشه‌ها و رفتار‌های خود نیز مشخص هستند.

وی با اشاره به رعایت مصرف انرژی بیان داشت: در این روز‌های سخت زمستانی با رعایت مصرف گاز ، پوشیدن لباس گرم در خانه، کم کردن شعله‌های گاز و اسراف نکردن به گرم نگه داشتن خانه‌های هموطنانمان در سراسر کشور کمک کنیم.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به خشکسالی و رعایت صحیح مصرف آب اضافه کرد:در سال‌های اخیر که بارش‌ها کمتر و جمعیت افزایش یافته، مصرف آب بالا رفته و باید تلاش کنیم الگوی صحیح مصرف را رعایت و از شستن خیابان‌ها کوچه‌ها و جداول با آب شرب خوداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ثروت عظیم کشور عراق، گفت: این کشور و در حال رشد اقتصادی بود که صدام با تحریک جبهه استکبار به ایران و کشور‌های دیگر حمله کرد و در نهایت توسط خود استکبار از بین رفت.

وی به کشتار‌های آمریکا در دنیا اشاره کرد و افزود: در جنگ جهانی دوم ۷۵ میلیون انسان توسط آمریکا‌یی ها و تعداد زیادی از مردم ایران توسط انگلیسی ها کشته شدند.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: امروز افرادی که دنبال آزادی هستند به ایجاد رعب و وحشت به آتش کشیدن خودرو‌های مردم، موجب سلب آسایش مردم شدند که این‌ها به تحریک غرب و آمریکا دست به این اقدامات می‌زنند.

آیت الله حسینی اضافه کرد: در اعتصابات کسبه، ۹۵ درصد کسانی که کار و کاسبی خود را تعطیل کردنند از ترس و تهدید‌های اغتشاشگران بود که نمی‌خواستند تنها سرمایه زندگی خود را از دست دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351598
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    حرف تکراری

دیدگاه شما