شنبه 28 آبان 1401 - 12:14

ورود بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی ایران به کهگیلویه و بویراحمد /چه کسی باید از بخش خصوصی حمایت کند ما هم نمیدانیم؟!/پُلی که فقط شر میرساند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

توکل آزادی مدیر مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج از سفر نمایندگان شرکت تعاونی گروه صنعتی انتخاب به یاسوج خبر داد و گفت:

جلسه ای با گروه صنعتی انتخاب، بزرگترین گروه لوازم خانگی ایران با 18 هزا نفر نیرو (مالک برندهای اسنوا، دوو، هایر و بوست) داشتیم.

با توافقاتی که شد، درب مجتمع به روی کلیه کارکنان انتخاب در ایران باز شده است که قطعاً موجب رونق بیش از پیش مجتمع می شود.

داریم به سمت جذب مجتمع های بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور میرویم که آنها را به یاسوج بیاوریم

به زودی نیز به قزوین سفری خواهیم داشت که کارخانه های بزرگی مثل زر ماکارون و… را به اینجا بیاوریم.

آزادی در خصوص چرایی دعوت از مدیرات ارشد صنایع اقتصادی بزرگ ایران به کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:

این ارتباطات و تسهیل گری ها وظیفه نهادهای مرتبط با گردشگری است اما ما خارج از بحث مجتمع در حال معرفی استان هستیم.

ما به دنبال معرفی قابلیت های استان هستیم، تا شاید از رهگذر حضور صنایع بزرگ در این استان و اشراف بر همه توانمندی های طبیعی، محیط زیستی، صنعتی و معدنی روزنه ای برای سرمایه گذاری در این استان فراهم شود.

این رسالت مهم را یک تنه آنهم با هزینه از جیبمان برای آبادانی این استان انجام میدهیم.

اما واقعاً نمیدانم در این میان، کی باید از بخش خصوصی حمایت کند؟!

آزادی از برخی کم لطفی ها به بخش خصوصی گردشگری در استان گفت و افزود: ادارات حداقل می توانند میهمانهایشان را به مجموعه های خصوصی هدایت کنند، این نیروهای مشغول در این مجتمع فرزندان همین استان هستند.

او از یک دردسرر جدی هم صحبت کرد:

پل چهارم دردسری شده برای ما. گل و لای این جاده  که قرار است وصل به پل چهارم شود برای ما و البته مردم عزیزی که به اینجا مراجعه دارند موجب گلایه مندی و ناراحتی فراوان شده است. البته خطر آفرین هم هست و امیدواریم مسئولان مرتبط چاره ای برای این موضوع هم بیندیشند.

مشکل فضای مجازی برای فعالان گردشگری

توریست سلامت را راه انداختیم و میهمانانی از عمان داشتیم  اما این بحث اینترنت مسافران اینترنتی ما را با چالش روبرو کرده است و سختی و مشکلاتی برای ما  و همه فعالان گردشگری ایجاد کرده است.

باید پذیرفت که بخش زیادی از حوزه کار گردشگری و به ویژه واحدهایی مثل ما که به دنبال جذب توریست برای کشور هستند (اقدامی که نتیجه آن توسعه و بهبود اشتغال و معیشت مردم و جوانان خوب این استان است) این روزها با چالش روبرو شده است.

آزادی گفت: همه امکانات مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج از سالن جشن و کنفرانس 220 نفری گرفته تا اتاق هال هتل، بیلیارد، بولینگ، استخر، سالن ماساژ، گیم نت، شهربازی، کافه و رستوران گردان در همه وعده های روز (صبحانه ، ناهار، شام) با نازل ترین قیمت ها در اختیار مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد و مسافران عزیز است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351230
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حاضر گفت:

    درود بر شما جناب آزادی جنابعالی از خانواده محترم ایثارگران هستید و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیزمان دلسوز می‌باشید
    انشاالله که مسئولین محترم هم درراستای وظایف
    کمک کار شما خواهند بود موفق باشید

  2. سید گفت:

    درووود

  3. مژگان گفت:

    درود وهزاران درود به شرف وغیرت آقای باقری که داره برای شهر ومردم ش.کار آفرینی میکنه .خدا حفظتون کنه

  4. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    عرض تبریک به هم استانی ها ی عزیز و مدیریت مجتمع خاصه جناب مهندس باقری

  5. جبار صدری گفت:

    هرکس که بتواند سرمایه گذاری را به یاسوج بیاورد مردم ومسئولین باید هم قدر دانش باشند وهم مسئولین باید بسته های تشویقی براش در نظر بگیرند.

دیدگاه شما