چهارشنبه 25 آبان 1401 - 8:25

سند مالکیت رایگان برای زمین و خانه‌های روستائیان کهگیلویه و بویراحمد صادر می‌شود

بویرنیوز– مدیر کل اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت:هزینه‌های همچون نقشه برداری و صدور سند مالکیت و تک برگ کردن اسناد املاک از مردم اخذ نخواهد شد.

مدیر کل اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن با درخواست اداره کل راه و شهرسازی و همکاری ثبت اسناد واملاک استان ، املاک مازاد دستگاه ها‌ی دولتی شناسایی وبه ادارات ابلاغ شده که در این خصوص برای ۱۱ پلاک به مساحت ۱۲۳ هکتار سند مالکیت صادر شده و چهار پلاک دیگر هم در حال ثبت و اقدام است.

او گفت: سند مالکیت رایگان برای زمین و خانه‌های روستائیان کهگیلویه و بویراحمد صادر می‌شود و هزینه‌های همچون نقشه برداری و صدور سند مالکیت و تک برگ کردن اسناد املاک از مردم اخذ نخواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. S گفت:

    چرا اخبار کذب منتشر میکنی کجا رایگانه
    فقط چون که گفته رایگانه حداقل استعلام از چند روستا بگیر

  2. پاتاوه گفت:

    ماسال ۹۳خونه ای مهریان تحقیقات خریدیم…بعدازسالها جهادکشاورزی اومده وادعای هزینه هایی میکنه….ازجناب استاندارونماینده محترم شهرستان تقاضامندیم به داد مردم نگون بختی که گرفتار بی تدبیری ها وستم شده اند برسند….ظاهراهزینه ها مربوط به زمین های ساخت میباشدکه اصلا ربطی به خریدارملک ندارندوهرهزینه ای است بایدازاولین شخصی که زمین بهش واگذارشده اخذ گردد…ده کوره مهریان راببینیدتاکجا بردندوبرای مردم دردسردرست کردند

دیدگاه شما