یکشنبه 27 شهریور 1401 - 7:56

تجمع اعتراضی مردم در محل سد تنگ سرخ/+بیانیه تند و تکذیب یک ادعا

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

همزمان با اربعین حسینی(ع) جمعی از مردم با حضور در محل سد تنگ سرخ بشار یاسوچ به روند احداث این سد اعتراض کردند.

در صحبت های برخی از فعالان اجتماعی و محیط زیستی آنچه شاخص بود، اجحاف آبی تاریخی به کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با سدهای این استان، برخی مخاطرات محیط زیستی، عدم پاسخگویی درست به ابهامات مردم در خصوص روند تخصیص آب از این سد و موارد اینچنینی مطرح شد.

موضوع دیگر اعلام مخالف اکثر روستاهای این منطقه با اجرای این سد بود و آنطور که در بیانیه نهایی این تجمع گفته شد، مردم چندین روستای حاشیه این سد ضمن اعلام مخالفت صریح، با اجرای این سد اعلام کردند : به هیچ وجه حاضر به جابجایی محل سکونت، کشاورزی و باغداری خود نیستند و مطالب مطرح شده پیرامون موافقت مردم روستاهای اطراف و تملک زمین ها را کذب خواندند و مسئولیت احتمالی آن را متوجه مسئولان دانستند.

در ادامه تصاویری از این تجمع  را می بینید:(پیگیری سوژه مردمی – تصویر از مخاطبان بویرنیوز)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350175
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    یقین دارم سالها بعد فرزندان و نسل های بعدی مارا لعن و نفرین خواهند کرد تقریبا همه میدانیم که قرن کنونی آب از نفت مهم تر و گرون تر خواهد بود کما اینکه جایگزین نفت و سوخت های فسیلی هست ولی هرگز آب جایگزینی ندارد .
    به هوش و به گوش …

  2. ناشناس گفت:

    یکی از این آدم های بی فکر سئوال بپرسه که همین الان که یاسوج و روستاههای حاشیه آن آب ندارد چطور باید تامین آب شود. باور بفرمایید این مخالفین دنبال منافع شخصی هستند

  3. بویر گفت:

    اولا تو بی فکر هم استانی ما نیستی. نفت و گاز گچساران و بهمیی مارا مفت مفت میبرند به دنبالش میخواهند آب بویر را مفت ومجانی ببرند..بیفکر کی هست

  4. ناشناس گفت:

    بلایی بر سر اصفهان آوردند برسر یاسوج هم می آورند .

دیدگاه شما