چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 22:37

ترافیک شدید این روزها در مرکز کهگیلویه و بویراحمد/چقدر جای پارکینگ های مناسب در استان خالی است…

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

اگر شما هم این روزها سری به شهر یاسوج و برخی معابر مرکزی و حتی غیر مرکزی آن زده باشید به خوبی ترافیک گسترده را به چشم دیده اید.

قطعاً شما هم با ما هم عقیده هستید که بخش زیادی از این ترافیک به نبود پارکینگ بر می گردد.

وقتی در نقاط مختلف شهر خبری از پارکینگ نیست همین می شود که راننده ها به خود اجازه می دهند دوبله و سوبله پارک کنند.

همین پارک نامناسب خودروها عاملی شده تا شاهد ایجاد ترافیک های متعدد در نقاط مختلف شهر باشیم.

دو پارکینگ طبقاتی قرار بود در یاوج ایجاد شود که با روند کنونی چندان امیدی به هر دوی آنها نمی توان داشت و حتی پروژه اوقاف در نزدیکی هفت تیر خود موجب بی نظمی در رفت و آمدهای مردم شده و پروژه دیگر که قرار بود سازمان اقتصادی کوثر متعلق به بنیاد شهید آن را اجرایی کند هم همان پارکینگ قبل را از مردم گرفته است!

یکی از مسئولیت های مهم پلیس در این میان قطعاً برخورد با تخلفات اینچنینی است ، مثلا استفاده از خودروهایی که دوربین ثبت تخلفات بر روی آن سوار است و جریمه هوشمند خودروهایی که تخلف دارند، تا در نهایت این عادت شود که دوبله و سوبله پارک کردن مساوی با جریمه است.

البته کمی این موضوع منصفانه نیست، چرا؟ به دلیل عدم فراهم کردن زیرساخت های مناسب در حوزه پارکینگ، وقتی جای پارک برای خودروها در شهر پیش بینی نشده است قطعاً شرایط بد ناشی از این مساله هم دور از انتظار نیست.

انتظار می رود در کنار ایجاد پارکینگ، نظارت های هوشمند پلیس در شهر ها نیز توسعه پیدا کند تا شاهد کاهش بی قانونی های مختلف در حوزه رانندگی باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استان كهگيلويه و بويراحمد اخر دنياست

دیدگاه شما