پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 9:51

گروه های کوهنوردی کهگیلویه و بویراحمد ، برای برخی تفریح و نشاط و برای گروهی خیانت و طلاق؟!/هشداری که باید جدی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

چند روز پیش بود که نادریان معاون دادستان یاسوج در نشست با فعالان گردشگری به یک نکته در خصوص گروه های کوهنوردی و اتفاقاتی از جمله مسائل اخلاقی و حتی طلاق را به صورت ضمنی مطرح کرد.

عکس تزیینی

بررسی های ما حکایت از موارد متعدد انحرافات اجتماعی در برخی از این گروه ها دارد.

اما چطور؟!

مواردی از این اتفاقات واقعی در تعدادی از گروه های کوه نوردی را برایتان مرور می‌کنم:

در چند مورد شاهد حضور زن و شوهر ها در میان گروه های کوهنوردی مختلط بودیم. حضور زن و مرد هم به واسطه همین فضای اختلاط بود و اینکه به عقیده این افراد حضور زن و مرد با یکدیگر مانع از اتفاقات ناخوشایند برای زوجین می‌شود.

در ادامه اما به واسطه درگیری شغلی مرد بانوان به تنهایی به گروه های کوهنوردی می‌رفتند و در این میان آنچه نباید اتفاق می‌افتاد.

حضور چند باره برخی بانوان بدون شوهرانشان (البته تاکید میکنم این موضوع عمومیت ندارد و برای برخی ها اتفاق افتاده است) در نهایت موجب شکل گیری برخی روابط خارج از عرف شد.

تداوم این ارتباط پنهانی در چند مورد سرانجام کار شد طلاق آنهم با فرزندان قد و نیم قد!

این موضوع را پرداختیم نه برای زیرسوال بردن ورزش های همگانی و یا تعمیم یک جزء به کل جامعه اما لازم است خود خانواده ها مراقبت بیشتری داشته باشند.

قطعاً در هر زمینه فعالیتی آسیب هست اما در این مورد خاص که مرتبا در حال افزایش و استقبال مردم در کهگیلویه و بویراحمد است به موضوع ورود کردیم تا تلنگری باشد برای مراقبت های بیشتر!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. من گفت:

    خجالت بکشین با این نوشته ای چرند

  2. ناشناس گفت:

    توی همین گروه های کوهنوردی تو وتس اپ، یکی از به اصطلاح کوهنوردان که سودای مربیگری و مدیریت و … داره و ادمین گروه هم هست! با سوءاستفاده از عکسهای پروفایل بنده ، و همچنین بعضی افراد دیگه، اقدام به سوءاستفاده کرده بود!!
    ده ها مورد !!!!!

    پلیس فتا جرمش رو ثابت کرد، محکوم شد،
    مدارکش هم موجوده!!!

    اگر بویرنیوز بخواد میتونیم در اختیارتون قرار بدیم تا از بی اخلاقی هایی که توسط بعضی افراد صورت میگیره باخبر بشیم و حواسمون باشه که هر جایی و هر گروهی اضافه مون نکنن و حواسمون به این افراد بیمار جنسی و روانی باشه

  3. فرانک گفت:

    لطفاً اینقدر دروغ پراکنی نکنید. درسته در کوهنوردی هم اختلافات منجر به طلاق انجام شده اما یقین داشته باشید بیش از هشتاد درصد زمینه قبلی مانند بیماری روحی، مشکلات مالی ‌، مسائل اجتماعی و تفکرات قومی و قبیله‌ای بوده که افراد فقط برای تسکین و کاهش آثار آنها به کوهنوردی و طبیعت گردی روی آورده‌اند و بعضی آدمهای مریض احوال و بد ذات و نفرت انگیز هم که وجودشان در این گروهها شناخته شده هست و اساسا ماموریت دارند به روابط دیگران خدشه وارد کنند ، اینگونه اراجیف و لاطایلات را تحویل جامعه میدهند که خانواده‌ها را از ورزش و تندرستی دور نمایند.

  4. سهیل گفت:

    درود درود جناب قاضی محترم گرو کو ه نوردی شد جای که زن نامحرم شب روز دنبال ی مشت پسر نامحرم شب تو کو چکار میکنن اگر محبت کنید لغو کنید اینجور مسائل‌ را خیلی خوبه بخدا فقط اخلاقی نابود نابود زنای متاهل برای چه میرن کو فقط با دوست پسرای که دارن

  5. فکور گفت:

    نیمی از گشت ارشاد مرکز شهر را به این مورد اختصاص بدین
    بی بندوباری تا به کی….

  6. بویراحمد گفت:

    سلام و درود اتفاقا خدا خیرتان دهد اطلاع رسانی خوبی کردید شاید بعضی خانواده ها از خواب خر گوشی بیدار شوند قطعا یه خانم که چند شب با نامحرم در کوه است اسیب زا است نه خدا می پسنده نه دین

  7. ناشناس گفت:

    حقیقت محض/ به اسم آزادی و روشنفکری / به اسم حقوق زن و هزارتا کوفت و زهر مار وارد چنین جمع هایی میشن بعد هم به راحتی خیانت میکنند

  8. یزدگرد گفت:

    درود سایت وزین بویرنیوز
    احسنت با این خبر و این تیتر خداقوت
    واقعیتی تلخ که ای کاش زودتر بفکرتان میرسید متاسفانه گروه های کوه نوردی محلی شده برای ترویج فساد و فحشا و هیچ ابایی هم ندارند من خودم به عینه شاهد بوده ام موارد خیلی زیادی از مطلقه ها از همین جا نشئات گرفته است
    بنظرم باید چاره ای اساسی اندیشید و هر چه زودتر جلوی این منشا فساد را گرفت امیدوارم نهادهای نظارتی فکری بکنند

  9. majid گفت:

    درود بر شما، با دقت و شجاعت به موضوع مبتلابه جامعه ی کوهنوردی پرداختید چند سالی است شاهد این معضل هستیم

  10. حمید گفت:

    به شامختار زی من وسط خال

  11. ناشناس گفت:

    واقعا مشکل ساز است اختلاط وبی بندباری چرا خواهران نباید خود مربی خواهر ومردها هم همینطور قطعا سوء استفاده می شود وادارات گردشگری وتوریستی باید حافظ این رفتارها باشند حتی گردشگران خارجی هم در معرض خطر قرار دارند که نمونه های بارز آن درمناطق مشاهده شده است.

  12. عدالت گفت:

    خدا خیرتان دهد هم سایت محترم بویر نیوز را و هم قاضی محترم واقعیتی هست که بعضی به هر دلیل میخوان انکار کنن

دیدگاه شما