یکشنبه 26 تیر 1401 - 12:39

در شورای ائتلاف اختلافی نداریم/ منتظریان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد برای انتخابات دوازدهم/ روشنفکر گزینه ما نیست

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

عضو شورای وحدت اصواگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد از مشخص شدن گزینه نهایی این جریان برای کاندیداتوری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبرداد.

شیخ مصطفی شجاعیان در گفت و گو با ایلنا با رد برخی شایعات مبنی بر اختلاف در معرفی گزینه نهایی اصولگرایان برای کاندیدتواری در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، اظهارداشت: هیچ اختلافی بین اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و آنچه در محافل سیاسی شنیده می شود شایعاتی بیش نیست.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قبول ندارم اختلافی بر روی گزینه نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: جریان اصولگرایی بویراحمد یک جریان ریشه دار بوده و تا الان مسیر و راه آن هم مشخص و معلوم بوده است.

شجاعیان در پاسخ به این سئوال که شنیده می شود اصولگرایان گزینه های دیگری چون درخشنده پور، خرامین و حتی هدایتخواه را کاندیدای خود در انتخابات آینده مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد می دانند و آیا معرفی منتظریان به عنوان گزینه نهایی یک فرار رو به جلو نبوده است؟ هم یادآورشد: بزرگان اصولگرا در یک جمع بندی به این نتیجه رسیدند که آقای نادر منتظریان باتوجه به اینکه در انتخابات یازدهم تنها یک ماه در کارزار انتخابات حضور داشت و رأی قابل قبولی هم کسب کرد و از سویی بین مردم جایگاه خوبی دارد و مردم او را قبول دارند در عرصه بعد از انتخابات بماند.

وی گفت: از روز اول یعنی بعد از انتخابات یازدهم به دوستان در حوزه بویراحمد گفتیم که اگر قصد ورود به میدان انتخابات را دارند بگویند تا ما بدانیم و البته همان وقت گفتیم آقای منتظریان بخاطر اینکه زنجیره بین مردم پاره نشود کارها را انجام می دهد و در میدان می ماند و دوستان هرکس دوست دارد وارد میدان شود به ما بگوید تا بدانیم.

عضو شورای وحدت اصواگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دو سال و اندی از این موضوع گذشت و کسی ورود نکرد، از سویی هم گزینه نهایی این جریان را باید آقای هدایت خواه نماینده اسبق بویراحمد در مجالس هفتم و هشتم اعلان می کرد اما باتوجه به اینکه ایشان دبیر جبهه فرهنگی استان است و در مسایل سیاسی نباید دخالت بکند، به ما امر کردند که شما اعلان بکنید.

شجاعیان در پاسخ به این سئوال که یعنی شما طبق گفته آقای هدایتخواه گزینه نهایی (آقای منتظریان ) را اعلام کردید؟ هم تصریح کرد: من، طبق گفته بزرگان جریان اصولگرایی گزینه نهایی را اعلام کردم که یکی از آن بزرگان آقای هدایتخواه است.

وی با بیان اینکه جریان اصولگرایی بزرگانی دارد و کار به صورت تیمی است، یادآورشد: بطور حتم تا مشورتی صورت نگیرد نمی آیم از جانب خود گزینه نهایی را اعلام کنم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکیدکرد: تا به جمع بندی های لازم نرسیدیم گزینه را اعلان نکردیم و البته از این جمعیت بزرگ اصولگرایی هم ممکن است 300 – 400 نفری مخالفت هایی داشته باشند و این مخالفت ها طبیعی هم هست اما این مخالفت ها به معنای مخالفت با جریان نیست.

شجاعیان گفت: مخالفان گزینه نهایی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد شاید نظراتی داشته باشند اما در نهایت، همه این نظرات با هم جمع می شوند.

وی در پاسخ به این سئوال که یعنی الان گزینه نهایی برای کاندیداتوری در انتخابات دوازدهم بویراحمد، دنا و مارگون همان آقای نادر منتظریان کاندیدای این جریان در انتخابات گذشته است؟تاکیدکرد: بله، گزینه نهایی آقای منتظریان است.

عضو شورای وحدت اصواگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد آقای مَهدی روشنفکر نماینده کنونی در مجلس یازدهم شورای اسلامی گزینه نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان استان برای کاندیدتواری در دوازدهمین انتخابات خانه ملت باشد؟ هم تاکیدکرد: نه، به هیچ عنوان امکان ندارد ایشان گزینه اصولگرایان در انتخابات آینده در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برای مجلس دوازدهم باشد.

شجاعیان در پاسخ به این سئوال که آیا معرفی آقای منتظریان برای اینکه به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان برای کاندیداتوری انتخابات دوازدهم مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد معرفی شود از فیلتر بزرگان و یا شورای ائتلاف گذشته است یا خیر؟ هم تاکیدکرد: بله، ایشان به تأیید بزرگان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد رسیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349019
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما