سه شنبه 7 تیر 1401 - 11:42

افشاگری یک مدیر؛ نماینده ای که برای انتصابات درخواستی نداشت؟

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

در هفته های اخیر شاهد انتقادات گسترده از نمایندگان در خصوص دخالت ها در انتصابات بودیم.

به نحوی که رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان نیز تذکرات جدی به نمایندگان داده و خواستار عدم دخالت در امورات قوه مجریه شده اند.

در کهگیلویه و بویراحمد هم دخالت در انتصابات آنقدر شور بوده که گاها در جامعه شاهدیم میگویند ادارات بین نمایندگان تقسیم شده است و برخی ها نیز این دخالت ها را زمینه ساز بکارگیری افراد نالایق و تعویق توسعه و آبادانی در استان دانسته‌اند.

یکی از مدیران کل سابق کهگیلویه و بویراحمد اما نکته ای جالب داشت.

به گفته این مدیرکل، نماینده کهگیلویه عمده تماس ها و پیگیری‌هایش در خصوص پروژه ها، مطالبات مردم و اعتبارات دستگاه ما بود.

این مدیرکل که نخواست نامش منتشر شود به خبرنگار ما گفت: کمترین تماس ما در خصوص انتصابات مربوط به حوزه کهگیلویه بود و به جرأت میگویم هیچ زمانی نبود که برای انتصاب از سوی موحد در تنگنا‌ و فشار بوده باشیم اگرچه در حوزه تخصیص بودجه و نظارت بر پروژه ها و خدمات بسیار مورد رصد و بررسی او بودیم.

به گزارش بویرنیوز ، قطعاً خواست مردم از نماینده ها هیچ وقت انتصاب نبوده است، مردم به دنبال بهبود شرایط و تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی هستند ، اگر نماینده ای خود را مقید به کار در این باره دانست می‌تواند محبوب و مورد خواست مردم باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=348543
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چه تفاوتی دارد اگرنماینده فشار بیاورد برای نورچشمان خودش است واگرهم فشارنیاورد هم مدیرکل کلاً بستگان خودش را انتصاب میکند
    پس تفاوتی نیست نمیخواهد انتقاد بکنید هدف یکی است

  2. تقی گفت:

    مگه میشه مگه داریم

دیدگاه شما