دوشنبه 23 خرداد 1401 - 8:13

گذشت و فداکاری قابل تحسین خانواده ای در کهگیلویه و بویراحمد که تنها فرزندشان ناجی 4 خانواده شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

اعضای بدن نوجوان پرپر شده نویان دانانژاد ۱۰ ساله اهل روستای بهرام بیگی که چهار روز پیش به علت تصادف منجر به مرگ مغزی شده بود با اهدای چهار عضو از اعضای بدن خویش شامل دو کلیه، پانکراس و کبد جان چهار بیمار نیازمند به پیوند را نجات دادند. «نویان دانانژاد» تنها فرزند این خانواده بود.

پدر نویان دانانژاد هم گفت: هر چند از دست دادن تنها فرزند خانواده سخت و سنگین است، اما با اهدای اعضای بدن فرزندم به بیماران نیازمند احساس رضایت دارم.

وی افزود: با اعلام پزشکان و مرگ حتمی فرزندم برای رضایت خدا تصمیم به اهدای عضو گرفتم.

این یکی از خبرهایی بود که در بیشمار اخبار روزانه که همگی موجی از نا امیدی را اشاعه می کند کمی حس خوب به ما منتقل می کند.

اما…

اصل خبر تلخ و ناگوار است و برای همه دردآور، اینکه خانواده ای از دست دادن نوجوان شاداب و عزیزشان را ببینند بدون شک از هر غمی دردآور تر است.

اما در این میان آنچه حالمان را خوب کرد، روحیه انسان دوستانه، بزرگواری و گذشت حتی از عزیزترین داشته ها بود، در زمانه ای که هرکسی تلاش میکند تا ریالی به درآمدش افزایش کند و از هر طریق درست و نادرستی به دنبال پیشی گرفتن از دیگری است و در یک کلام مادیات شده فکر و ذکر خیلی ها و در این هیاهو انسانیت گاهاً فراموش شده، هستند افرادی که هنوز روحیه بخشش، انسان دوستی و نوع دوستی را در وجود خود دارند، هنوز هستند افرادی که می توانند و دلش را دارند تکه ای از وجوشان را ببخشند، این است که حال آدم را در این وانفسا خوب می کند.

روح این نوگل عزیز در آرامش باشد و خداوند به خانواده اش صبری بر این مصیبت عنایت کند انشاء الله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=348365
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما