چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 9:16

حمایت شهردار یاسوج از سرمایه گذاری در مرکز استان/هتل المپیک مجتمعی در تراز بین المللی/خبرهای خوب برای زوج های جوان (+جزئیات و فیلم)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

شهردار یاسوج به همراه معاونین و مدیران فرهنگی و روابط عمومی شهرداری از مجتمع تفریحی،ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری بازدید کردند.

نستهن مقدم در این بازدید تصریح کرد: مجتمع تفریحی،ورزشی و گردشگری هتل المپیک یکی از سرمایه گذاری های خوب و ارزشمند در یاسوج است.

شهردار یاسوج گفت: در این مجتمع خدمات قابلی هم در زمینه تفریحی و گردشگری و هم ورزشی ارائه میشود که برخی از آنها اولین ها در نوع خود در استان هستند.

وی گفت: این مجتمع به خوبی قابلیت این مسأله را دارد که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد و معرفی خوب و جالب توجهی از استان داشته باشد.

نستهن مقدم بیان داشت: شهرداری یاسوج آماده تسهیل گری برای این مجموعه و سایر سرمایه گذاری هایی که رونق بخش در شهر هستند، می‌باشد و برای حمایت از سرمایه گذاری ها تا جایی که بشود با نگاه همراهی و همکاری به فعالیت های حوزه توسعه و سرمایه گذاری برخورد می‌کند.

در ادامه مدیر مجتمع هتل المپیک بیان داشت: مجتمع تفریحی،ورزشی و گردشگری هتل المپیک در راستای ارائه خدماتی در تراز ملی به همه مردم ایران و به خصوص کهگیلویه و بویراحمد بنا و افتتاح شده است.

آزادی گفت: در این مجتمع‌ ما با هدف ایجاد فرصت مناسب برای استفاده همگانی از امکانات ، ورود به مجموعه را رایگان و برای عموم آزاد کردیم. البته این پایان کار نیست برای اینکه مطمئن شویم همه مردم و اقشار می‌توانند بهره مند از امکانات موجود در این مجتمع بشوند، تخفیف های قابل توجهی تا حتی ۵۰ درصد را در بخش های مختلف پیش بینی کردیم.

وی گفت: بخش عمده از مردم استان از خانواده های ایثارگر هستند ما برای این عزیزان تخفیف های ویژه ای برای استفاده از بخش های «استخر، سونا و جکوزی ، شهربازی ، بیلیارد ، بولینگ ،سالن های ورزشی ، گیم نت و…» تدارک دیدیم.

آزادی ادامه داد: به زودی طرحی را اطلاع رسانی میکنیم که در آن امکان استفاده از سالن های اجتماعات این مجتمع برای برگزاری مراسمات مختلف به ویژه برای عقد و ازدواج زوج های جوان با هزینه حداقلی و به صورت اقساطی فراهم آمده است.

مدیر این مجتمع بزرگ اقامتی ، گردشگری و ورزشی گفت: از این به بعد برای همه مناسب های ملی و مذهبی تدارک برنامه های ویژه با تخفیف های قابل توجه را خواهیم داشت، این تخفیف ها برای اطمینان از این مسأله است که عمده مردم و شهروندان قادر به استفاده از امکاناتی که برای خودشان فراهم شده، خواهند بود.

آزادی گفت: دست همکاری مان به سوی همه مسئولان و متولیان امر به ویژه در حوزه های مردمی و اجتماعی دراز است ، برای همکاری با همه دستگاه ها آماده ایم ، مهمترین شعار و اولویتمان هم «بنای مجتمعی درخور برای همه مردم استان» است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=348297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما