دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 14:07

انتشار صوت چندش آور از رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/+جوابیه تایید کننده؟/اعتراض درب دانشگاه (+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

از روز گذشته صوتی از سخنان عجیب و مشمئز کننده رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پخش شده است.

در این صوت جملاتی نامناسب در خصوص جاودان سیرت از پزشکان مطرح یاسوج و رئیس اسبق بیمارستان شهید جلیل یاسوج مطرح شده است.

روابط عمومی دانشگاه در پاسخی مبهم البته ظاهراً به تایید این فایل صوتی پرداخته است:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به مطالب مطرح شده در فضای مجازی و استفاده ابزاری با نام و اعتبار یکی از پزشکان قابل احترام وخوشنام در جامعه پزشکی که نقش موثری در خدمت به جامعه در زمان کرونا داشته اند، متاسفانه توسط افراد با اهداف خاص و جریانات خارج از دانشگاه برای به حاشیه بردن خدمت سالم و صادقانه در دوره مدیریت جدیددانشگاه نموده اند.

دانشگاه ،در هفته سلامت که از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه نامگذاری گردیده و در حال ارائه موفقیت های حوزه سلامت می باشد،ضمن ارج نهادن به خدمات پزشکان حاذق به خصوص در بحث موفقیت و کنترل مبارزه با بیماری کرونا که با همراهی مردم فهیم استان فراهم گردید مسیر خدمت را با جدیت بیشتر ادامه خواهد داد.

انتشار گسترده این فایل موجب نگرانی هایی شد و تجمعاتی نیز درب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این باره رخ داده است.

اما چند نکته:

قطعاً استفاده کردن و یا نکردن از افراد؛ توسط تیم های جدید مدیریتی امری بدون اشکال است اما آنچه زشت است تخریب وجه اشخاص است، خب اگر بنای استفاده از ایشان توسط ریاست جدید نیست که نباید دست آویز تخریب و توهین هم بشود.

این سخنان قطعاً در محفل خصوصی گفته شده، مدیران باید بدانند پیشرفت های تکنولوژی در امر اطلاع رسانی و خبر؛ هیچ پستوی امنی برای آنها باقی نگذاشته ، از طرفی هرکس باید خود را در محضر خدا بداند.

شاید این سخنان از یک کارشناس معمولی عادی به نظر برسد اما از فردی که مدعی سکانداری یک مجموعه علمی است و خود باید نقش پدری و حکمیتی ایفا کند نشان از بی تدبیری و نا پختگی دارد.

به واسطه احترام به زحمات دکتر جاودان سیرت به ویژه در روزهای سخت و نفس گیر کرونا در بیمارستانی که هرکسی حاضر به نزدیک شدن به آن نبود، فایل صوتی را نشر نمی‌دهیم. ضمن لزوم برخورد با این رفتار ناشایست و تجدید در انتخاب ها؛ انتظار دلجویی از دکتر جاودان سیرت هم می‌رود.

دکتر جاودان سیرت در گفت و گو با بویرنیوز در این باره گفت: همچنان معتقدم در فضایی آرام و بدون تنش باید با راهبری درست فضا به مردمی که چند سال است دچار بیماری کرونا و چالش های آن شده اند خدمت کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما