شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 18:11

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تغییر کرد

بویرنیوز، طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست مرکز آموزش درمانی شهدای دولت اباد – بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد.

در حکم دکتر علی غفاری اصل آمده است؛

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و با لحاظ سیاست‌های دولت انقلابی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد_ بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منصوب می شوید تا در راستای نیل به اهداف عالیه نظام سلامت با یاری خداوند متعال و با استفاده از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه پزشکان و کارکنان خدوم آن بیمارستان و تمرکز بر انجام وظایف قانونی و ابلاغی محوله و هماهنگی با این معاونت با اولویت موارد ذیل انجام وظیفه نمایید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

برنامه ریزی دقیق، جامع و کاربردی در خصوص راه اندازی بخشهای جدید و استفاده از ظرفیت کامل بیمارستان در ارائه خدمات مطلوب، توجه به اصول و مبانی اقتصاد سلامت و دستورالعمل‌های طرح تحول سلامت در بهره برداری و افزایش کارایی منابع و نیروی انسانی با تمرکز بر توزیع منابع بر اساس شاخص‌های بهبود عملکرد، تمرکز بر استقرار و اجرای شاخص‌های اعتبار بخشی بیمارستان در راستای ارتقاء درجه ارزیابی اعتبار بخشی، ساماندهی پرداختی به پزشکان و پرسنل با تاکید بر کاهش کسورات بیمه ای محصول و توزیع به موقع اعتبارات وزارت و مطالبات بیمه های پایه و تکمیلی، ارتقاء کیفیت خدمات بالینی با تکیه بر رعایت پروتکل ها و استانداردهای خدمات بالینی و پایش مقاومت کیفیت مراقبت در بیمارستان و جلب مشارکت خیرین در راستای تامین اعتبارات توسعه و بهسازی محیط و تجهیزات بیمارستان.

گفتنی است که از تلاش های سعید ذاکر نژاد رئیس قبلی بیمارستان تقدیر شد.

غفاری اصل ۴۱ ساله، دارای مدرک تحصیلی متخصص ارولوژی از دانشگاه تبریز است و سوابقی از جمله مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی را در کارنامه خود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347707
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما