چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 13:23

خودنمایی با اسلحه در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/عکس بگذارید دستگیر می‌شوید

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از چشمان تیزبین و اقدام به موقع آنان در ارسال گزارش به سامانه ی سامد، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با وصول خبر مردمی به سامانه “سامد ک.ب” و تلاش رئیس دایره ی اطلاعات کلانتری 11 یاسوج، گروهی که با تصرف چندین قبضه اسلحه جنگی غیر مجاز کلاش و تجهیزات نظامی بی سیم، اقدام به انتشار تصاویر قدرت نمایی در فضای مجازی استان نمودند، شناسایی و با صدور دستورات قضایی ، تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود: متهمین این گروه 7 نفره در یک عملیات پلیسی، همگی دستگیر و سریعاً بازداشت شدند و جهت تکمیل تحقیقات مقدماتی در پلیس اطلاعات و امنیت استان و زندان مرکزی یاسوج بسر می برند.

وی گفت: به فضل خداوند متعال، تا کنون با اعتماد عمومی مردم عزیز استان به سامانه ارتباطی سامد ک.ب، در دادستانی مرکز استان، جرائم متعددی کشف و با قاطعیت دستورات قضایی صادر، متهمین دستگیر و بازداشت شده اند.

نادریان معاون دادستان مرکز استان در پایان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه مطلع باشند، اقدامات آنان در محیط عمومی فضای مجازی استان، تحت اشراف کامل است و با مخلان امنیت روانی عمومی به شدت برخورد قانونی و بدون اغماض خواهد شد لذا امیدوارم این پرونده به عنوان نمونه ای از اقدامات قضایی، برای افرادی که همچنان سودای تفاخر به اسلحه و انتشار تصویر اسلحه و خودنمایی با آن را دارند، عبرتی آموزنده باشد.

شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک.ب با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه ارسال نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما