دوشنبه 29 فروردین 1401 - 18:46

هدیه نامبارک بودجه ای مجلس انقلابی به کهگیلویه و بویراحمد/افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه استان فقط در خواب!/چرا باید خبر مهم بودجه ای را از زبان نماینده استان دیگری بشنویم؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

نماینده صومعه سرا در مجلس تصریح کرد: هم اکنون سهم برخی استان ها به این صورت تغییر کرده، استان کهکیلویه و بویراحمد منفی 14 درصد، خوزستان منفی 7 درصد، تهران مثبت 21 درصد، همدان 11.5 درصد و البرز 29.1 درصد، مگر می شود بعد از نوشتن قانون بودجه به جداول آن دست بزنیم بنابراین باید این مهم بررسی شود که کدام قسمت این جداول را دستکاری کرده است.

در این باره اما چند نکته قابل توجه است:

خبر به این مهمی و اجحافی که در مجلس به کهگیلویه و بویراحمد شده چرا باید نه از زبان نمایندگان خود استان که از زبان نماینده استان دیگری اطلاع رسانی شود؟!

نماینده های کهگیلویه و بویراحمد در مجلس مگر وظیفه شان حمایت از استان به ویژه در قانون گذاری ها نیست؟ شاید اینقدر درگیر دخالت در انتصابات شده اند که دیگر فرصتی برای مرور مصوبات بودجه و ظلمی که به استان شده نداشته اند!

از طرفی مجلس انقلابی مدعی محرومیت زدایی باید توضیح دهد چرا بودجه استانی محروم (که یک جاده آن ۳ دهه زمان برده و هنوز هم در سایه نبود اعتبارات افتتاح نشده) را اینچنین ناجوانمردانه تغییر داده است.

اگر بنای مجلس و دولت محرومیت زدایی است که باید استان های کمتر برخورداری مثل کهگیلویه و بویراحمد اتفاقا بیشتر و بهتر دیده شوند.

نکته آخر مسئولانی که مستمر از افزایش تا ۳۰۰ درصد بودجه میگویند خوب است برای یکبار هم شده با سند به مردم حرف بزنند و اگر سند ندارند به دروغ مردم را سرگرم نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    خدا خیرتون بده،، مگه استان نماینده داره؟؟ اینا فهمیدن نمایندگان ما چیزی بارشون نیست اینکارو کردند، باور کنید اگه نماینده مازندران نمی‌گفت خبردار نمیشدند،، البته گناهی ندارند، چون چیزی از بود جه و مجلس‌ و قوانین بلد نیستند… مردم فهیم و بزرگ استان ،لطفااا کمی تا مل کنید، نزارید بیش از این آبرویمان برود. در انتخابات دوره بعد به چنین نمایندگانی نه بگویید….

  2. ناشناس گفت:

    ای داد بی داد تاجگردون کجایی که ببینی چه به روز ما آوردن اونایی که خواستن شما نباشین

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    از نگارنده مطلب و روشنگری ازهان عمومی استان سپاسگذارم.
    الحق که با ظرافت و دقت قلم زدید، شاید گوشی شنوا، بشنود.

  4. ف ر گفت:

    نماینده های محترم شب وروز دنبال عزل ونصب هستند نه بررسی قانون وبودجه

  5. ناشناس گفت:

    خدایا به داد مظلومیت استان ما برسد

  6. ناشناس گفت:

    بله دیگه وقتی برا حتی یه مدیر میانی یا حتی کمتر از اون روزها وقت میذارن و چونه میزنن وقتی برا مشکلات کشور و استان نمی مونه

  7. علی گفت:

    اینها اولویت اولشون مهره عوض کردن کاری به بودجه ندارند

  8. بویراحمد گفت:

    بهترین کار مهاجرت به شیراز.و جهت تفریح و تفرج گهگداری به یاسوج سر بزنیم.کمتر حسرت ایخریم

  9. ناشناس گفت:

    نمایندگانی که از افتتاح یک کار کوچک نمیگذرند تا آنرا بنام خود ثبت کنند و تا تغییر یک نیروی انسانی رده پایین کوتاه نمیآیند معلوم است که کارهای کلان و وظیفه خود را فراموش میکنند
    خدا خیر بده جناب دلخوش را که باعث شد مردم بیشتر نمایندگان را بشناسند هرچند همین حالا کاسه لیسان آن نمایندگان چنان هیاهو راه میاندازند و از فعالیتهای نکرده نماینده ی کاسه به دست داستانها میسرایند که حرف منتقدین دلسوز را کسی نشنود
    البته مشکل نمایندگان این دوره تنها نیست …..
    ای وای بحال این استان و صد وای بحال این استان

  10. ناشناس گفت:

    امان از بی سوادی امان از بی صاحبی امان از حذف ناجوانمردانه مغز متفکر بودجه نویسی عملیاتی کشور

  11. عدالت گفت:

    منتظر واکنش نمایندگان گچساران و کهگیلویه هم هستیم البته اگر واکنشی داشته باشن

  12. ناشناس گفت:

    شکر خوا بو وی ای نمایندیل مخصوصا ای نفر اول و آخر

    نمایندگان محترم قراره به همی زودی یه کارمندی در یه اداره دو نفره ای در یک منطقه ای را جابجا کنند .
    حالا خود دانید تلاش کنید ببینم کدومتون برنده میشید .

  13. دوستدار ملت گفت:

    سلام . خداقوت و خسته نباشید میگم به نمایندگان استان که خیلی خیلی دارند زحمت می کشند تا صندلی های خالی در ادارات و سازمان ها نزارند و کار و زندگیشون و افتخاراتشون گماردن نیرو در جاهای مختلف استان هستش .
    آخ به فکر ملت که این همه در صف های گسترده و طویل انتخابات ایستادند و رای در صندوق انداختند تا امروز اینجور از این همه همت و بزرگی ملت دفاع کنند .
    استان ما روزی به جایگاه خوبی خواهد رسید که از این تفکرات سیاسی غلط و قومی وقبیله ای خارج شود و بعد با محکمی در مقابل اون افرادی که در بالا زرنگی م یکنند ایستادگی کنند .
    متاسفیم برای نمایندگان استان که نتوانستند نشان دهند که می توانند به زرنگی و توانمندی جناب آقای تاجگردون در بحث بودجه باشند .واقعا دیگر نمی توان چیزی گفت به این دوستان گل .
    متاسفیم

  14. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    جای بسی تاسف هستش از این بی قانونی در خانه قانون که مثلا نام خانه ملت را هم یدک میکشد
    بعدش نمایندگان ما که کلا درگیر عزل و نصب هستند از بودجه که خبر ندارند حضرات وکلا کرو ککا بودجه رو غارت کردند و رفت ول کنین این عزل و نصب ها رو اقای نماینده بویراحمد که در نطق دیروز طرح شکایت رو عنوان فرمودی پس تو اونجا چیکار میفرمایی شکایت واسه بودجه تمبان نمیشه ککا فکر نان کن …

  15. ناشناس گفت:

    قابل توجه اول دستگاههای نظارتی ببینن عملکرد نمایندگان استان را که از صبح تا غروب فقط و فقط به دنبال انتصابات قومی هستن و هیچ خبری از مجلس ندارن و دوما تذکر به مردم استان که در انتخاب دقت کنن و آب پاکی بریزن رو دست نمایندگان فعلی و تشکر ویژه از جناب دلخوش که نمایندگان ما را از خواب غفلت بیدار کردن

  16. اخ و بخت عسکر گفت:

    نماینده بویراحمد تا حالا هیچ حرکت مثبتی نداشته. فاتحه خونی ها رو هم نیره!!!

  17. بویراحمد گفت:

    نماینده های ما خواب هستن ، نمیدونن بودجه چیه

  18. روشنفکری بودم گفت:

    بزرگترین اشتباه زندگیم

  19. ناشناس گفت:

    نمایندگان استان ما فقط’در فکر انتصاب هستن کاری به بودجه ندارن

  20. یاسوج گفت:

    تاج گردو ن اقتصادان گریمخان زمان میر شکار اقتصادی جایت خالی دشت مورت خالی بی دای ای کنه شوک اخ وبخت ادم بدبخت این استان

دیدگاه شما