یکشنبه 24 بهمن 1400 - 8:18

پلمب پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد توسط شهرداری و چند نکته از عدم تعامل بین دستگاهی در استان که تاکنون حلالی برایش پیدا نشده!/پول ها از جیب کی داده می شود؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد!

دلیل چه بود:

تغییر کاربری از مسکونی به اداری(علمی – پژوهشی) و عدم پرداخت هزینه های مربوط به تغییر کاربری از سوی پارک

شهرداری اکنون چقدر مطالبه کرده:

2 میلیارد تومان، حدود قیمت خرید این ساختمان در سال 97

چرا موضوع همان زمان که قطعاً هزینه ها هم کمتر بود و مجموعه دولت نیز همراه برای راه اندزی این مرکز علمی بود و اصرار بر حل و رفع همه موانع داشت حل و فصل نشد؟!

این تنها یک نمونه از عدم هماهنگی و تعامل بین دستگاهی در کهگیلویه و بویراحمد است که بسیار سنگین هم آب خورده است!

یکی از جدیترین ایرادات در مجموعه اداری استان را باید همین ناهناهنگی ادارات دانست، عدم تعاملی که در نهایت هزینه های بسیاری دارد که باید از جیب مردم و بیت المال برای جبرانش هزینه کرد.

حتی در ساده ترین موضوعات مثل کنده کاری و ارائه خدمات که به واسطه ناهماهنگی ها شاهد هزینه های چند باره و متفاوتی هستیم و بعضا خسارت هایی نیز دستگاه ها به اموال یکدیگر می زنند و چهره شهر را هم زشت می کنند.

ناهماهنگی در سایر سطوح نیز به وضوح مشهود است، راهکار برون رفت از برخی چالش ها ساذه تر کردن ارتباطان میان دستگاهی است، نباید خدمات مشترک را به بروکراسی اداری گره زد، افرادی در درون دستگاه ها با اختیارات کافی و دانش کافی باید مسئول حل و فصل خواسته های دیگر دستگاه ها باشند، در بسیاری از موارد داشتن تعاملات  خوب و پیش برنده بین سازمان ها علاوه بر نقشی که می تواند برای بهبود و سرعت انجام اموارت مردم داشته باشد، قابلیت کاستن از هزینه ها را هم دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    در این که شهرداری حق دارد شکی نیست اما خدایی شهرداری یاسوج نباشه خیلی بهتره

دیدگاه شما