یکشنبه 26 دی 1400 - 9:24

مسدود بودن ۳ محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه محور “سی سخت به پادنا”، “پاتاوه به دهدشت” و “سپیدار به چرام” به علت بارش برف و ناایمن بودن مسدود هستند.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌وگو با ایسنا افزود: راههای اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهارکرد: سه محور “سی سخت به پادنا”، “پاتاوه به دهدشت” و “سپیدار به چرام” در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و ناایمن بودن مسدود هستند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انتظار داریم مردم همراه داشتن تجهیزات زمستانه بخصوص زنجیر چرخ را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: همراه نداشتن زنجیر چرخ باعث اختلال در تردد می شود، تا جایی که می توانند از تردد غیر ضرور در موقع بارش برف خودداری کنند و در صورت تردد و سفر از محورهای برف گیر و کوهستانی حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ ویسی پور به رانندگان توصیه کرد: در زمان بارش برف و باران به اختلال در تردد از عجله و شتاب خودداری کنند، صبر و تحمل داشته باشند و در مسیر و لاین مخالف قرار نگیرند که منجر به مشکلات بیشتر شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در زمان بارش باران و برف در سطح و محورهای مواصلاتی استان با آن مواجه ایم رانش و ریزش است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان و بارش شدید باران و برف، به علت رانش و ریزش در جاده های استان تعداد زیادی تصادف رخ داده که در چنین مواقعی توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه نمی‌تواند در کاهش و پیشگیری از تصادفات موثر باشد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه تصادفات در مواقع لغزندگی جاده ها ناشی از بارش ها بیشتر از جلو به عقب رعایت نکردن سرعت مجاز صورت می‌گیرد انتظار داریم که رانندگان فاصله خود را با خودرو جلویی رعایت کنند و با توجه به شرایط جاده سرعت مطمئنه را اتخاذ کنند.

ویسی پور  در خصوص مسدود شدن محور یاسوج به شیراز به علت سقوط پایه برق فشار قوی بیان کرد: با همکاری اداره برق این محور بازگشایی شده است اما به علت بارش شدید برق زنده است و خودروهای فاقد زنجیر چرخ برای تردد در این محور با مشکل مواجه می شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345819
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما