چاپ این برگه

تایید خبر بویرنیوز/فرمانداران بویراحمد و کهگیلویه تغییر کردند

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سرپرست فرمانداری‌های دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایسنا از انتصاب سرپرستان فرمانداری شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه خبر داد.

وی اظهارکرد: آقای شهرام مهدوی مطلق و عبدالعزیز موسوی به عنوان سرپرستان فرماندار های بویراحمد و کهگیلویه منصوب شدند.

هاشمی بیان کرد: مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرماندار شهرستان بویراحمد روز سه شنبه و سرپرست شهرستان کهگیلویه نیز روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

شهرام مهدوی مطلق دارای مدارک تحصیلی ارشد و دکترای تخصصی در رشته مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا است،وی دوره های مختلف مدیریت و فرماندهی را نیز در دانشکده های علوم و فنون نظامی طی کرده و همواره یکی از فرماندهان موفق بوده و چندین بار به عنوان پاسدار نمونه و فرمانده موفق در جشنواره های سپاه و بسیج معرفی و تشویق شده است.

بیشتر بخوانید(خبر چند هفته پیش بویرنیوز):

فرماندار بویراحمد تغییر می‌کند(+جزئیات)

مسئول سیاسی تیپ دانشجویی دانشگاه امام حسین(ع) در تهران و مسئول بسیج دانشجویی مرکز استانی دانشگاه امام حسین(ع) ،مسئول و موسس مرکز علمی پژوهشی و فناوری سپاه فتح استان ،مسئول سازمان های بسیج فرهنگیان ،بسیج دانش آموزی و مسئول بسیج دانشجویی استان ،مدیر موسسه علمی آموزشی رزمندگان و مشاور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور از جمله مسئولیت های او در استان و کشور بود.

مهدوی مطلق در سال ۹۸ از طرف دکتر “سعید محمد” فرمانده وقت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به عنوان مسئول دفتر جذب نخبگان و استعدادهای برتر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه منصوب و از دی ماه ۹۹ به عنوان جانشین معاونت منابع انسانی و معاونت آموزش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران منصوب شد.

او مولف دو کتاب (تاثیر عوامل ژئوپلتیک در قدرت مندی ترکیه پس از جنگ سرد ) و نیز( بررسی مدیریت سازمان با رویکرد پویایی سیستم منابع انسانی) و نویسنده چندین مقاله علمی پژوهشی و مجری چندین طرح پژوهشی در حوزه های سیاسی و اجتماعی و امنیتی است.

علاوه بر مسئولیت های رسمی، مدرس دانشگاه ، عضو قرارگاه مبارزه با فساد کشور و مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با فساد استان ،مسئول نهضت اجتماعی جوانان استان ،عضو انجمن پاسداران اهل قلم سپاه و از تحلیل گران ارشد حوزه سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

پیش از این سکان فرمانداری شهرستان بویراحمد برعهده “مجید احمدی” بوده است. و فرماندار شهرستان کهگیلویه، دارا کریمی نژاد بود.