چاپ این برگه

عامل عقب ماندگی توسعه در کهگیلویه و بویراحمد چیست/پای نمایندگان بر گلوی نحیف استان/نماینده نمی‌خواهیم!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

همواره گله مندی از عقب ماندگی و محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد بوده ایم. بسیاری از ما این مسأله را به واسطه عملکرد مدیرانی ضعیف میدانیم که بی توجه به مطالبه گری همواره به دنبال حفظ مسئولیت بوده اند.

این مدیران از کجا آمده اند؟

واقعیت اینست بسیاری از این مدیران دستپخت انتخاب تلخ و شور نمایندگان استان هستند. انتخابی که ملاک آن حفظ دایره قومیت و آرا و یا جذب مخالفین و آرای بیشتر بوده است.

در روزهای اخیر شاهد دخالت های گسترده نمایندگی برای انتصاب مدیران دستگاه ها هستیم، اگرچه همواره به دروغ از عدم دخالت و صرفاً مشورت گفته اند.

اسنادی که در دست داریم و فعلآ برای حفظ آبروی نماینده ها از انتشار آن خودداری میکینم نشان از عدم صداقت آنها در صحبت با مردم پرده بر میدارد، بله در جمع مردم از عدم دخالت می‌گویند اما از آنطرف در پستوها با انواع فشار به دنبال انتصاب افرادی هستند که بدون تخصص و توان صرفاً برای راضی کردن طایفه و در راستای وعده های غلط انتخاباتی، برگزیده شده اند.(اگر رویه ادامه پیدا کند قطعاً با جزئیات بیشتری به مردم اطلاع خواهیم داد)

وظیفه نماینده نظارت و مشورت است، انتخاب بر عهده دستگاه های اجرایی با شناخت از افراد توانمند باید صورت بگیرد.

نماینده ها به دنبال افراد بله قربان گو و ضعیف هستند تا از ره آورد آن به خواسته های بعدیشان برسند، مشخص است این مدیران نه تنها چرخ های توسعه را حرکت نمیدهند که مانعی سد راه آن هم هستند.

به نظر یک لطف نهادهای قانونگذار به مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند حذف جایگاه نمایندگی برای این استان باشد، مردم نمایندگانی که خود عاملی بر ضد توسعه هستند و اقداماتشان باعث پسرفت شده است را نمی‌خواهند.