چهارشنبه 26 آبان 1400 - 22:16

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد/+جزئیات

به گزارش بویرنیوز: سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری هفته بسیج ؛ بسیجیان را پاک ترین و آماده بکار ترین انسان ها دانست و افزود:بسیج دیگر یک سازمان و یک تشکل نیست بلکه به یک فرهنگ و تفکر تبدیل شده که دیگر مرز جغرافیایی نمی شناسد .

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان در ادامه افزود: سوم آذرماه و همزمان با سراسر کشور ؛تجمع ۱۰ هزار نفری بسجییان با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می گردد.

برومند زاده در ادامه هفته بسیج امسال را پربار دانست و افزود: درمجموع 220 عنوان برنامه در قالب 500 مورد برنامه اجرایی شامل تجمع بزرگ بسیجییان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در حوزه محرومیت زدایی نشست هایی با دستگاه های خدمات رسان در بخش های (عمران، پزشکی، مشاوره، دامپزشکی و …)به واسطه تشکل های بسیجی به منظور رسیدگی به مشکلات مردم خواهیم داشت.
برومندزاده عنوان کرد: افتتاح تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد و زلزله‌زدگان در شهر سی‌سخت، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی؛ تجلیل از فعالان اقشار مختلف بسیج و نخبگان بسیجی، حضور در نماز جمعه و حلقه‌های صالحین و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

روزشمار هفته بسج به شکل زیر نامگذاری گردیده:
29/8/1400: بسیج-اقتصاد مقاومتی
30/8/1400: بسیج-علم و پژوهش
1/9/1400: بسیج-عدالت و مبارزه با فساد
2/9/1400: بسیج- عزت ملی و مرزبندی با دشمن
3/9/1400: بسیج- استقلال و آزادی
4/9/1400: بسیج- سبک زندگی
5/9/1400: بسیج- معنویت و اخلاق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344509
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما