یکشنبه 9 آبان 1400 - 15:41

خبر وزیر نفت درباره زمان واریز سهمیه ویژه بنزین

بویرنیوز، تمامی اورهال‌های لازم برای تأسیسات مرتبط با تأمین انرژی اولیه زمستان هم در بالادست و هم در پایین‌دست انجام شده است و امیدواریم با این تمهیدات اندیشیده‌شده، مشکلی برای مردم در زمستان پیشِ‌رو رخ ندهد.

وزیر نفت گفت: تا پایان ماه جاری، سهمیه ویژه بنزین برای تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها در کارت‌های هوشمند سوخت آنان شارژ می‌شود.

وزیر نفت در خصوص پرونده کرسنت، زمان شارژ سهمیه ویژه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت و جزئیات مذاکرات با ترکمنستان توضیحاتی ارائه کرد.

جواد اوجی اظهار داشت: موضوع کرسنت و پرونده مربوط به آن در شورای‌عالی امنیت ملی و معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در حال بررسی و تصمیم‌گیری است و وزارت نفت نیز مطیع تصمیماتی است که در شورای‌عالی امنیت ملی و معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در این خصوص گرفته می‌شود و در صورت نیاز، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

زمان واریز سهمیه ویژه بنزین پایان ماه جاری است

اوجی در خصوص سهمیه ویژه بنزین که به‌موجب تقدیر از همراهی مردم در این اختلال نرم‌افزاری از سوی دولت درنظر گرفته شده است، گفت: در حال بررسی این سهمیه ویژه برای کلیه وسایل نقلیه اعم از خودروهای سواری، وانت‌ها، موتورسیکلتها و… هستیم.

وی ادامه داد: تا پایان ماه جاری، این سهمیه ویژه برای تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها در کارت‌های هوشمند سوخت آنان شارژ می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344125
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما