پنجشنبه 6 آبان 1400 - 18:44

تشر نماینده بویراحمد به مدیران کهگیلویه و بویراحمد و چند نکته از زبان مردم استان به مسئولان

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

استان کهگیلویه و بویراحمد غنی است و اما در فقر به سر می‌برد.

سیاه و سفید کردن مطالبات توسط مسئولان استانی در ادوار گذشته باعث شده تا خدمات نظام جمهوری اسلامی را به صورت احسنت به مردم ارائه داده شود.

مدیری که توان جذب اعتبارات را ندارد و اعتبارات دستگاه مربوطه برگشت می‌خورد تحت هیچ شرایطی قابل تحمل نیست و جایی در مدیریت این استان ندارد.

💠 این بخش هایی از صحبت های مهدی روشنفکر؛ نماینده بویراحمد و دنا در خصوص برخی مدیران استان است و اما چند نکته:

همواره شاهدیم برخی مدیران استان اصرار بر خوب نشان دادن خود و مدیریتشان دارند و همین می‌شود که به جای داد و فریاد زدن مطالبات و کمبودها، به جهت حفظ صندلی از گل و بلبل بودن شرایط می‌گویند.

در استانی که محرومیت از سر و روی آن می بارد، بعضاً شاهد برگشت برخی اعتبارات هستیم، بخاطر چی؟ عدم احساس مسئولیت و استفاده از نیروهای توانمند در حوزه های مرتبط با اعتبارات، مالی و برنامه ریزی ! ضروری است این مدیران به مردم معرفی شوند و با آنها هم برخوردی ملموس صورت بگیرد.

برخی از مدیران همواره تهران هستند اما برای چی؟ به جهت رایزنی ها برای ماندن خودشان، این مدیران را باید با قید فوریت برکنار کرد. همواره گفته ایم مدیران باید مطالبه گری کنند از مرکز، باید با مدیرانی که به جای پیگیری امورات استان با ماموریت و پول بیت المال پیوسته در تهران به جهت ابقای خود هستند فوری ترین برخورد را داشت و آنها را برکنار کرد.

مردم از استاندار می‌خواهند مدیرانی با این فاکتورها را که با ماندنشان فقط مانعی بر راه توسعه استان ایجاد کرده اند با سرعت برکنار و مدیرانی بدون نگاه به پیشینه سیاسی اما با دید و نگاه توسعه نگرانه جایشان را در کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344057
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رسول گفت:

    جناب اقای دکتر احمدزاده استاندار محترم استان
    …….. …(شرکت باجناق ها) از جمله مدیرانی هست که با پول بیت المال مرتب جهت رایزنی برای ماندن در تهران تشریف دارن از شما خواهشمندیم که تکلیف چنین مدیرانی رو هر چه سریعتر مشخص کنید باتشکر

  2. عایرضا گفت:

    نمونه این صحبتها در شرکت ….. است

  3. سروک گفت:

    انتخاب مدیرخوب باسواد پاک بدون حاشیه بوجه برگشت نمی خورد

دیدگاه شما