سه شنبه 20 مهر 1400 - 12:16

پیام معنادار انتصابات اخیر نیکزاد در بنیاد مسکن

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

اکبر نیکزاد چهره ای نام آشنا به ویژه برای مردم کهگیلویه و بویراحمد است او در سال ۹۰ استاندار استان بود، نیکزاد استانداری اردبیل،رئیس بازسازی ستاد تهران در زلزله بم، رئیس بنیاد مسکن اراک، شهردار اردبیل و معاون استاندار قزوین را در کارنامه خود دارد.

نیکزاد پس از کهگیلویه و بویراحمد سراغ مسئولیت های دیگری رفت و پیش از آن نیز مسئولیت های سیاسی داشته است.

ضمن این که از ایشان بابت توجه به فرزندان بدون لابی و پشتوانه استان نهایت تشکر و سپاس را داریم.

او پس از سالها حالا با حکم رهبر انقلاب، عمده دار ریاست یکی از سازمان های مهم کشور شده است.

نیکزاد ۲ انتصاب مهم خود را از کهگیلویه و بویراحمد انتخاب کرد ، باقرپور معاونت مهم و راهبردی توسعه و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور را بر عهده گرفت، دین پرور نیز بر مسند حراست این سازمان نشست.

هر دو این افراد در زمان حضور نیکزاد در کهگیلویه و بویراحمد پست‌های مدیریتی داشتند، اما چرا نیکزاد در این سطح از آنها استفاده کرد؟

همواره گفته ایم، فرزندان کهگیلویه و بویراحمد از هر قشر و صنف سیاسی که باشند عمدتاً دارای سلامت نفس، روحیه تلاشگری و مسئولیت پذیری هستند، عمدتاً قابل اعتماد و کاری هستند.

فردی مثل نیکزاد با این حجم از مسیولیت ها و ارتباطات در عمده نقاط کشور اما ترجیح داد از فرزندان این استان استفاده کند، قطعاً چیزی جز اعتماد به توانمندی، شایستگی، تلاشگری و سلامت مالی و اخلاقی در این انتصابات دخیل نبوده است.

این اقدام رئیس بنیاد مسکن کشور میتواند حاوی پیام و درسی مهم برای دیگر مقامات ملی کشور هم باشد، اعتماد و میدان دادن به نیروی انسانی کهگیلویه و بویراحمد آنهم در شرایطی که دولت به دنبال نیروهای پای کار، تلاشگر، انقلابی و قابل اعتماد هم از بُعد سلامت نفس و اخلاق و هم دست پاکی از بعد مالی است، می‌تواند کمک کننده به خود دولت و مدیران ارشد آن باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مهندس نیکزاد حقیقتا صادق بود توانمند و به روز بود. مردم دار و با اخلاق بود درود بر غیرتش و احسن به نعصبش نسبت به جوانان استان

  2. ناشناس گفت:

    مهندس رهنما از سی سخت هم مدیر اجرایی پروژه های کلان بنیاد مسکن شد

  3. خردمند گفت:

    از حسن اعتمادی که مهندس نیکزاد نسبت به بچه های استان کهگیلویه و بویراحمد معطوف داشته است به نوبه خود جداً سپاسگزارم.
    دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

  4. ناشناس گفت:

    سلام ودرود بر انسان شایسته مهنهدس نیکزاد،البته که استان نیروهای با ظرفیتهای بالای جهادی وایثارگری زیاد دارد

  5. جاوید گفت:

    بسیار کار ارشمندی کردن ودرواقع حق نمک ودین خود را به استان ادا کردن.در کنار این اتصابات زیبا عزلهای بحقی هم لازمه انجام بدنذکه در طول این ۸ سال به نظام ومردم ظلمهایی کردن واز بیت المال سو استفاده کردن ودر این خصوص هم سهم ماهم میشه .چه در استان باشن چه زیرکانه رفته باشن جای دیگه.

  6. ناشناس گفت:

    قابل توجه نمایندگان محترم استان

دیدگاه شما