سه شنبه 20 مهر 1400 - 9:33

نقش مهمی که این روزها هدایت خواه می تواند ایفا کند

این روزها شاهد شکل گیری دولت سیزدهم و تغییرات مدیریتی در سراسر کشور هستیم.

به گزارش بویرنیوز، نگارنده این سطور تاکنون دو نوبت مورد شکایت ستار هدایت خواه قرار گرفته و با ایشان اختلاف دیدگاه داشته ام، اما همواره وی را فردی سالم و دیندار می دانم.

ستار هدایت خواه اهل ریا نبود و در همه سال های عمرش تاکنون از ثبات عقیده برخودار بوده و دو دوره نیز مورد اعتماد مردم بویراحمد قرار گرفته و همواره نیز مورد احترام جریان اصولگرایی بوده است.

ضمن انتقاداتی که به ایشان وجود دارد و بارها پرداخته شده، اما باید پذیرفت ایشان نماینده آستان قدس رضوی در استان است آن هم با حکم آقای رئیسی و شاهد هستیم که اکنون بسیاری از انتصابات نیز از این ناحیه بوده است.

هر چند جای خوشحالی است که دوتن از دوستان ایشان آقایان نجات نیا و ارژنگ در روزهای اخیر سمت گرفته اند ولی این ناچیز است.

هدایت خواه می تواند چهره ملی باشد همان گونه که در مجلس این را نشان داد اما هر وقت در مسائل منطقه ای و استانی خود را تقلیل داده نه تنها دستاوردی نداشته بلکه از وزانت خود نیز کاسته است.

امروز فقط آدهای حسود و کوته نگر از سمت گرفتن فرزندان این دیار محروم در سطح ملی ناراحت می شوند حتی آنهایی که تفاوت فکری و دیدگاهی دارند.

این که امروز هدایت خواه بخواهد وقت خود را برای تاثیر در مدیریت های استانی بگذارد آن هم در حالی که قرار است تمام مدیران استان از فرزندان همین استان باشند کاری بیهوده است.

باور داشته باشیم تا به دلیل اختلاف نظر سیاسی درحال جنگ هستیم و به دنبال حذف افراد غیرهمفکر هستیم جز بدبختی و توسعه نیافتگی چیزی عایدمان نمی شود

هدایت خواه می تواند در سطح مدیریت های وزراتی، سازمان ها و شرکت ها برای همین دوستان خودش حداقل فرصت خدمت ایجاد کند و هر چه ضریب نفوذ فرزندان این دیار در مجموعه های ملی افزایش پیدا کند به کمتر شدن محرومیت منطقه و افزایش وسعت دید نیروهای انسانی منطقه کمک خواهد کرد.

اگر او بتواند توان خود را در خدمت توسعه فرزندان این دیار در سطح ملی قرار دهد می تواند موردستایش همه مردم استان قرار گیرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343644
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زنبور گفت:

    اگر هدایتخواه قصد خدمت صادقانه داشته باشد نماینده آستان قدس بودن برایش زمینه بسیار خوبی برای خدمت است

دیدگاه شما