دوشنبه 12 مهر 1400 - 9:09

جای خالی یک چهره شاخص کهگیلویه و بویراحمد در سفر هیئت دولت به استان!/تریبونی بلند برای فریاد زدن دردهای استان که از آن محروم شدیم

با آیت الله ملک حسینی پدر و پسر در سالیان قبل و پس از انقلاب تاکنون و ارادات و ارتباط وزرای مذکور با این خانواده محترم نیز از دیگر پتانسل و ظرفیت هایی است که در این دولت وجود دارد و میتوانست از آنها در این سفر استفاده شود.

بویرنیوز _ اگر به تحولات سیاسی و یا سفر مقامات کشوری به ویژه روسای جمهور در یک دهه گذشته به استان داشته باشیم پای ثابت همه این سفرها و نشست های مهم کشوری، آیت الله ملک حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان بود که با زبانی شیوا و کارشناسانه مشکلات استان را بیان می کرد و از مسئولان کشوری به درستی مطالبه گری می نمود.

با نگاهی به صحبت های سخنرانان استانی در سفر دولت، از نمایندگان مجلس تا اقشار مختلف مردم و نخبگان در دیدارها و جلسات رییس جمهور، خلاء وجود این شخصیت ارزشمند و اثرگذار در بیان مشکلات مردم منطقه و مطالبه حقوق بحق مردم استان احساس می شد.

آیت الله ملک حسینی از شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و اندیشمندان بزرگ استان و کشور هست که براحتی نمی شود خلاء حضورش را در این رویداد نادیده گرفت.

همچنین جایگاه ملی و ارتباط موثر و کارگشایی که آیت الله ملک حسینی با مسئولین کشوری داشت می توانست برای کمک به رفع مشکلات و مسائل استان مورد توجه قرار گیرد.

ارتباطات ویژه برخی از وزرا که اصالت شیرازی دارند (اوجی وزیر نفت، رستم قاسمی وزیر راه، وحیدی وزیر کشور و ….) با آیت الله ملک حسینی پدر و پسر در سالیان قبل و پس از انقلاب تاکنون و ارادات و ارتباط وزرای مذکور با این خانواده محترم نیز از دیگر پتانسل و ظرفیت هایی است که در این دولت وجود دارد و میتوانست از آنها در این سفر استفاده شود.

اسم و رسم آیت الله ملک حسینی برند، شناسنامه و نشانه ای برای عشایر و مردم جنوب کشور بوده و هست و در این سفر اگر معیار و ملاک رفع مشکلات مردم بود بدون شک نبود و عدم حضور آیت الله ملک حسینی، یکی از فرصت های سوخته شده بر اساس بی برنامه‌گی مسئولین یا انگیزه های نامعلوم و فرصت سوز برنامه‌ریزان بوده است که به راحتی نمی توان از این اشتباه عبور کرد.

ورای همه مسائل عشق و علاقه مردم به آیت الله ملک حسینی و وفاداری وی به مردم، ارتباطی به سمت ها و مناسبهای اداری و اجرایی ندارد( نشان به آن نشان که پیش از انقلاب نیز مرحوم ملک حسینی بدون داشتن مسئولیت اجرایی و اداری، مورد اعتماد و مراجعه بسیاری از مردم استان و منطقه جنوب بود)

بیت آیت الله ملک حسینی همواره در قبل از انقلاب و پس از آن همواره محل مراجعات مردم و گره‌گشایی از کار آنها بوده است به واسطه جایگاهی که آیت الله ملک حسینی (پدر) در کشور داشت خیلی از مشکلات را به صورت دوستانه و یا خارج از روابط حقوقی مرتفع می‌کرد و پس از وی نیز آیت الله ملک حسینی (پسر) نیز بر همان منش و روش عمل می کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343471
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر بویر نیوز حقیقتا وجود آیت ا‌‌. ملک حسینی (پدر) و آیت ا‌‌‌. سید شرف الدین ملک حسینی نعمت بزرگی واسه قوم لر و مایه افتخار جنوب کشور هستند حیف و صد حیف که از نعمت حضورشان محروم شدیم و انصافا جاشون خالی بود ‌. ولی مردم تا قیام قیامت دوستش دارن ودر قلب مردم جای دارن خداوند روح آیت ا‌‌. ملک حسینی (پدر ) شاد و آن شا ا‌‌‌‌. آیت ا‌‌. سید شرف الدین ملک در پناه خداوند باشه و بداند که پدر معنوی مردم استان هستند

  2. قم مقدسه حسینعلی یزدان دوست بویراحمدی گفت:

    کاملا درسته وجود عالم فرهیخته و ارزشمند که نماد علم تقوا وشجاعت و همچین نماد غیرت و مردانگی استان مرد خیز است بجد خواسته همه علماء و روحانیون و مردم شریف این دیار است و باید برای متولدین برنامه ریزی سفر اظهار تاسف کرد… قم مقدسه. حسینعلی یزدان دوست بویراحمدی

  3. حمیده سعیدی گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود بر عالم مجاهد مرحوم حضرت آیت الله العظمی حاج سیدکرامت الله ملک حسینی رحمه الله علیه آری مرحوم آقا سرمایه انقلاب و نظام بوده و هستند و خواهند بود و وجو د پر برکت ایشان فخر اسلام و ایران بوده و هست ایشان فردی ظلم ستیز و داده خواه مردم مظلوم استان بود و به تبع آن خلف صالح ایشان حضرت آیت الله حاج سید شرف الدین ملک حسینی یادگار عزیز و شریف ایشان بوده و هست آری آیت الله حاج سیدشرف الدین ملک حسینی همچون والد مکرمشان دادخواه مردم مظلوم استان هستند و قطعا ایشان یک شخصیت برجسته علمی باسواد و صبور هستند و قطعا شناسنامه ما مردم میباشند و مارا با نام ایشان می شناسند
    با سپاس حمیده سعیدی

  4. مهردادکرمی گفت:

    واقعا جای ایت الله خالی و محسوس یود.

  5. بنگرو گفت:

    حلاوت سخنان سید شرف الدین نچشیدن سخت است…کجا بودی بزرگ مرد دردهایمان را فریاد بزنی؟

  6. عاقل گفت:

    جای دانشمند فاضل ، اندیشمند بی ریا ، انسان صالح و صادق و با کیاست ، صدای رسای مظلومان استان ،مرد عقل و حکمت حضرت آیت الله سید شرف الدین خالی بود این هم از برکت انقلابیون امروز است که سر سفره انقلاب پهن گشته اند و مقبولیت مردمی ندارند و حداقلند.

  7. زنبور گفت:

    همین مسئله نشانه بی تدبیری مسئولین استانی است

  8. ناشناس گفت:

    هرگز کسی نمی‌تواند جای آیت‌الله سید شرف الدین راپرکند

  9. Mousa aram گفت:

    درودورحمت خدابرمرحوم آیت اله ملک حسینی وسلام وعرض ادب محضرآیت ا له سیدشرف الدین ملک حسینی
    انسان وارسته مهربان ودوستداشتنی که الحق نام استان مابانام مرحوم آیت اله ملک حسینی درکشورهمواره مانند
    شب چراغی میدرخشد.آیت اله سیدشرف الدین حسینی
    روحانی مهربان ودردآشنایی که در دمحرومین ومستضعفین
    رادرک وهمواره ملجأ وپناگاه مردم بوده
    ومابایدبخودببالیم که همچون روحانی بروز ودارای تفکرانسانی که به مردم سالاری دینی ارج می‌گذارند.
    درمیان جامعه مااست
    این سیدبزرگواربارفتارانسانی که دارددرقلب مردم استان جای داردچراکه همواره کرامت انسانی راپاس داشته ودرجهت منافع جامعه گام برداشته

  10. افتونیوز گفت:

    رسانه حرفه ای بویرنیوز باید منبع خبر را میزد.

  11. ناشناس گفت:

    احسنت واقعا هرچه در مورد آیت‌الله ملک حسینی بگوییم کم گفته جای خالی ایشان در استان شدیداً احساس می شود وجودشان در استان ظروری است و باید همه مردم ومسولین پیگیر حظورشان در استان باشیم وجودشان در استان مایه رحمت است

دیدگاه شما