چاپ این برگه

جای خالی یک چهره شاخص کهگیلویه و بویراحمد در سفر هیئت دولت به استان!/تریبونی بلند برای فریاد زدن دردهای استان که از آن محروم شدیم

با آیت الله ملک حسینی پدر و پسر در سالیان قبل و پس از انقلاب تاکنون و ارادات و ارتباط وزرای مذکور با این خانواده محترم نیز از دیگر پتانسل و ظرفیت هایی است که در این دولت وجود دارد و میتوانست از آنها در این سفر استفاده شود.

بویرنیوز _ اگر به تحولات سیاسی و یا سفر مقامات کشوری به ویژه روسای جمهور در یک دهه گذشته به استان داشته باشیم پای ثابت همه این سفرها و نشست های مهم کشوری، آیت الله ملک حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان بود که با زبانی شیوا و کارشناسانه مشکلات استان را بیان می کرد و از مسئولان کشوری به درستی مطالبه گری می نمود.

با نگاهی به صحبت های سخنرانان استانی در سفر دولت، از نمایندگان مجلس تا اقشار مختلف مردم و نخبگان در دیدارها و جلسات رییس جمهور، خلاء وجود این شخصیت ارزشمند و اثرگذار در بیان مشکلات مردم منطقه و مطالبه حقوق بحق مردم استان احساس می شد.

آیت الله ملک حسینی از شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و اندیشمندان بزرگ استان و کشور هست که براحتی نمی شود خلاء حضورش را در این رویداد نادیده گرفت.

همچنین جایگاه ملی و ارتباط موثر و کارگشایی که آیت الله ملک حسینی با مسئولین کشوری داشت می توانست برای کمک به رفع مشکلات و مسائل استان مورد توجه قرار گیرد.

ارتباطات ویژه برخی از وزرا که اصالت شیرازی دارند (اوجی وزیر نفت، رستم قاسمی وزیر راه، وحیدی وزیر کشور و ….) با آیت الله ملک حسینی پدر و پسر در سالیان قبل و پس از انقلاب تاکنون و ارادات و ارتباط وزرای مذکور با این خانواده محترم نیز از دیگر پتانسل و ظرفیت هایی است که در این دولت وجود دارد و میتوانست از آنها در این سفر استفاده شود.

اسم و رسم آیت الله ملک حسینی برند، شناسنامه و نشانه ای برای عشایر و مردم جنوب کشور بوده و هست و در این سفر اگر معیار و ملاک رفع مشکلات مردم بود بدون شک نبود و عدم حضور آیت الله ملک حسینی، یکی از فرصت های سوخته شده بر اساس بی برنامه‌گی مسئولین یا انگیزه های نامعلوم و فرصت سوز برنامه‌ریزان بوده است که به راحتی نمی توان از این اشتباه عبور کرد.

ورای همه مسائل عشق و علاقه مردم به آیت الله ملک حسینی و وفاداری وی به مردم، ارتباطی به سمت ها و مناسبهای اداری و اجرایی ندارد( نشان به آن نشان که پیش از انقلاب نیز مرحوم ملک حسینی بدون داشتن مسئولیت اجرایی و اداری، مورد اعتماد و مراجعه بسیاری از مردم استان و منطقه جنوب بود)

بیت آیت الله ملک حسینی همواره در قبل از انقلاب و پس از آن همواره محل مراجعات مردم و گره‌گشایی از کار آنها بوده است به واسطه جایگاهی که آیت الله ملک حسینی (پدر) در کشور داشت خیلی از مشکلات را به صورت دوستانه و یا خارج از روابط حقوقی مرتفع می‌کرد و پس از وی نیز آیت الله ملک حسینی (پسر) نیز بر همان منش و روش عمل می کرد.