شنبه 10 مهر 1400 - 21:34

یک نکته بسیار مهم در سخنان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس جمهور/انتظار جدی نماینده ها از دولت چیست؟

نیروهای نخبه کهگیلویه و بویراحمد شایستگی تصدی پست های ملی را دارند.

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

هیئت دولت برای پنجمین سفر استانی خود کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کرد و جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ این سفر انجام و رئیس جمهور به همراه رییس دفتر خود و وزرای نفت، نیرو، کشور، کار، صمت، جهاد کشاورزی، معاون زنان و ورزش در استان حاضر شدند.

یکی از مهمترین مطالبات هم امام جمعه و هم نمایندگان و دیگر مسئولان از دولت که میان همه مشترک بود ، میدان دادن به جوانان شایسته استان بود.

همه از دولت خواستند به نیروهای نخبه کهگیلویه و بویراحمد هم فرصت عرض اندام داده شود هم در هیئت دولت و هم وزارتخانه ها.

مدیران ملی استان هر زمان به مسئولیت های بالا رسیده اند از خود تحرک، پویایی و تحول به جا گذاشته اند، سلامت مالی و اخلاقی و جدیت در کار از خصیصه های مهم نیروهای انسانی نخبه این دیار است.

اعتماد به آنها قطعاً نفعش برای سیستم خواهد بود و با توجه به شعار فساد ستیزی، کار جهادی و تلاش شبانه روزی، استفاده از شایسته های این استان در پشت های کلیدی میتواند کمکی ارزنده به خود دولت و وعده هایش به مردم باشد.

دولت رئیسی باید در عمل نیز این خواسته مهم و البته شعاری که برای فراهم کردن فرصت برابر برای همه نخبه ها داشتند جامه عمل بپوشانند و با بهره گیری از توان نخبگان این استان در تراز ملی به مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد از دولت سیزدهم لبیک بگوید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343441
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما