شنبه 6 شهریور 1400 - 8:10

بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از مناطق زلزله زده شهرستان دنا

جانشین فرمانده کل سپاه از مرکز واکسیناسیون سپاه فتح استان در حسینیه ثارالله یاسوج و مناطق زلزله زده سی سخت و روند بازسازی در این مناطق بازدید کرد.

به گزارش بویرنیوز، سردار علی فدوی ظهر جمعه در بازدید از مرکز واکسیناسیون سپاه با بیان اینکه در طرح بیماریابی در قالب طرح شهید سلیمانی بسیاری از بیماران که ناقل بیماری کرونا بودند شناسایی و درمان شدند، گفت: در آن بازه زمانی اجرای این طرح از شیوع بیماری کرونا در کشور جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی با شروع بیماری کرونا در کشور سپاه و بسیج به یاری مردم شتافتند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در این طرح در حوزه‌های مختلف به آسیب دیدگان بیماری کرونا و دیگر اقشار نیازمند خدمات رسانی شد، افزود: در این طرح بیماران کرونایی در قالب طرح پایش خانه به خانه شناسایی و در قرنطینه خانگی نگهداری شده و یا در صورت پیشرفت بیماری برای ادامه درمان به مراکز بستری منتقل می‌شدند.

سردار فدوی طرح واکسیناسیون را برای مقابله با شیوع و درمان بیماری کرونا از دیگر برنامه‌های طرح شهید سلیمانی عنوان کرد.

وی افزود: تسریع در روند تأمین و تزریق انواع واکسن بیماری کرونا از اهداف این طرح است که با اجرای این طرح، تعداد زیادی از جامعه هدف واکسیناسیون در کشور در کمترین زمان ممکن علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه مهمترین راهکار برای پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور را مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

سردار فدوی افزود: مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی، از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه کشور همچنین از مناطق زلزله زده و روند بازسازی منازل مسکونی در شهرستان دنا بازدید کرد.mehr

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342548
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما