دوشنبه 1 شهریور 1400 - 19:19

بیانیه حمایت تشکل های، زیست محیطی و کارشناسی زاگرس نشین در حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت نیرو

جمعی از فرهیختگان رسانه و محیط زیست زاگرس در بیانیه ای که در اختیار بویرنیوز گذاشتند در خصوص معرفی محرابیان برای وزارت نیرو نوشتند:

در سال‌های اخیر استان های زاگرس نشین به عنوان یکی از نقاط محوری تأمین آب کشور خود با مشکلات عدیده آب و برق روبرو بوده اند و جوانان این دیار با وجود همجواری با رودهای پر آب و خروشان اما کمترین بهره ای از این نعمت وافر نبرده‌اند.

یکی از مهمترین وزارتخانه‌های دولت که با داشته های عظیم زاگرس ارتباط تنگاتنگی پیدا می‌کند، وزارت نیرو است. اقدامات و برنامه‌های این سازمان زندگی روزمره و اقتصاد و آبادانی این خطه زرخیز را متأثر از خود می‌کند، به همین خاطر انتخاب فردی شایسته برای تصدی این وزارتخانه برای این دیار همواره مهم و قابل اهمیت بوده است.

برنامه های مهندس محرابیان را به ریز مطالعه کردیم، برنامه های نه فردی که چشم انداز و افق اقدامات و برنامه‌ریزی های مجموعه وزارت نیرو بود. تاکید محرابیان بر آمایش سرزمینی، اجرای پروژه ها با پیوست های قابل اتکای زیست محیطی و البته مجوز هرگونه توسعه بر اساس داشته ها و منابع قابل اتکای هر استان نور امیدی برای تغییرات مثبت در این وزارتخانه است.

محرابیان را از چند بعد شایسته میدانیم، جای جای زاگرس محروم نشانی از اقدامات توسعه ای این جوان انقلابی و جهادی دارد، از یاد نمی‌بریم تلاش او را در راستای محرومیت زدایی و تکمیل پروژه های نیمه کاره ای که همچون زخمی چرکین بر چهره زاگرس مانده بود.

فرزندان ملت در دیار زاگرس ، آنهایی که دل در گرو آبادانی و توسعه دارند انتخاب مهندس محرابیان را فرصتی مغتنم برای حل مشکلات زاگرس نشینان می‌دانند، او در کنار روحیه انقلابی و جهادی و توجه به ظرفیت های داخلی، مشورت پذیری قابل توجهی با خبرگان و فعالان مطرح تشکل های خصوصی دارد و این یعنی زمینه اقدامات عاقلانه و خردمندانه بر پایه داشته های هر نقطه از این کشور زرخیز دور از انتظار نیست. انتخاب مهندس محرابیان را به ریاست محترم جمهور تبریک گفته و از نمایندگان مردم انتظار رأی اعتماد قابل توجه برای شروعی نو و قاطعانه در وزارتخانه مهم نیرو را داریم، باشد که با انتخابی شایسته زمینه ساز توسعه و آبادانی سرزمین عزیز ایران اسلامی باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما