پنجشنبه 31 تیر 1400 - 10:40

لابی یکی از منتخبین شورای شهر یاسوج برای رسیدن به صندلی شهرداری!

یکی از منتخبان شورای شهر ششم یاسوج در حال رایزنی و لابی برای ریاست بر شهرداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش بویرنیوز، طبق شنیده ها این عضو شورای شهر گویا هوای شهردار شدن به سرش زده و این روزها در حال لابی برای به دست گرفتن فضا برای کوچ از شورا و رسیدن به شهرداری است.

اما این اقدام از چند بُعد قابل بررسی است:

اولاً رای و اعتماد مردم به اعضای شورا، برای رفتن به همین جایگاه نظارتی شورای شهر و مشارکت فعالانه آنها در نظارت بر شهرداری و روند توسعه و بهبود فضا و مبلمان و فرهنگ شهرنشینی بوده است و لاغیر!

اینکه فردی برخلاف رأی مردمی که به واسطه آنها به این جایگاه رسیده بدنبال منافع دیگری باشد خیانت و پشت پا زدن به آرای آنهاست.

از طرفی قبلاً شاهد این اتفاق در تهران بودیم، در دوره پنجم و با وجود آرای میلیونی نفر اول شورای شهر و البته مطرح شدن نام هاشمی برای شهرداری ، اما این موضوع با مخالفت صریح سایر اعضا و مسکوت شدن موضوع برای همیشه شد.

اینکه در همین ابتدای کار و هنوز شورا شروع نشده عضو منتخب آن به دنبال لابی برای جایگاهی دیگر باشد یعنی یک جای کار می‌لنگد و حضور برای خدمت به مردم به نوعی رنگ می‌بازد!

امید است این عضو شورای ششم شهر یاسوج پایند به آرای مردم بماند و تلاش کند نماینده خوبی برای وعده هایی که به مردم شهر داده باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمد گفت:

    خودتون که شهردار ضعیف انتخاب میکنید برا این شهر هوای شهردار شدن هم زده به سرتون اگه شهردار بخاد بین اعضای شورا انتخاب بشه فاجعه هست .اگه کاره ای بودید شهردار خوب انتخاب میکردید

  2. ناشناس گفت:

    باسلام اگر تخصص و مهارت شهرداری دارد چه مشکلی ندارد چه کسی شهردار باشد مهم کار ومحرومیت زدائی با موفقیت دیگر اعضای شورای شهر

  3. یاسوج گفت:

    اگرتوانمند باشد ایراد ندارد خلاف قانون نیست

  4. ناشناس گفت:

    چه اشکالی داره شورا شهردار بشه شورا اومده برای مردم کار کنه اگه بره شهردار بشه بهتر میتونه کار کنه

  5. مهدی گفت:

    شنیده ها حاکی از این است که انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج‌ تا کنون توسط هیئت نظارت بر انتخابات تائید نشده است

  6. ناشناس گفت:

    ازهول حلیم افتادن تودیگه

دیدگاه شما