دوشنبه 21 تیر 1400 - 8:26

معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم و تحقیقات تهران به زراعت کیش رسید/+متن حکم

دکتر جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات با صدور حکمی، دکتر یعقوب زراعت کیش را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش بویـرنیـوز، در بخشی از متن این حکم خطاب به دکتر زراعت کیش آمده است؛ لازم است تمام توان خود را در اجرای اهداف والای فرهنگی انقلاب اسلامی ایران و مطالبات فرهنگی رهبر فرزانه انقلاب به کار گیرید، به اسناد فرهنگی دانشگاه و فعالیت های بنیادی و معرفتی اسلامی و دینی توجه کامل داشته باشید و در ایجاد فضای مطلوب و ارتقاء سطح فرهنگی واحد، برپائی باشکوه نماز، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، تقویت و تعمیق باورهای اعتقادی بکوشید و در ارائه خدمات به دانشجویان و رسیدگی جدی به مطالبات آنان اهتمام ورزید.

در ادامه آمده است؛شایسته است به منظور تحقق عینی همه این اهداف از همفکری و توانمندی های همه استادان صاحب نظر و خبره و همکاری علمی آنان بهره مند شوید. توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.

همچنین دکتر صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات، طی حکمی جداگانه، از خدمات موثر و ارزشمند دکتر مجید قدسی حسن آباد در دوران سرپرستی معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد قدردانی کرد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر زراعت کیش اهل کهگیلویه و بویراحمد و از اساتید مطرح دانشگاهی در دانشگاه آزاد کشور به شمار می‌رود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما