پنجشنبه 17 تیر 1400 - 10:10

ضربه به تفکر دولت منتخب در کهگیلویه و بویراحمد

جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

در این جلسه اما سخنانی در خصوص حوزه گچساران و باشت توسط یکی از مدعوان بیان شد که موجبات رنجش حتی خود اصولگرایان نیز شد.

اولاً اینکه رئیسی به صراحت اعلام کرده بود ستادی نداشته است و برپایی ستاد به نام او و در ادامه جلسه تجلیل از اعضا که سخنان محاوره شده از آن نیز کوبیدن بر طبل تفرقه است ، جفا به حیثیت رئیس جمهور منتخب است.

جالب تر آنکه ریاست ستاد مرکزی که حکم از تهران داشت در این نشست نبود ‌‌‌‌و صرفاً شاهد حضور افرادی بودیم که همواره متهم به داشتن نگاه حاکمیتی بلامنازع در فضای سیاسی استان هستند.

از طرفی دیگرانی هم بودند که بسیار تلاش کردند، سخنرانی کردند و مؤثر بودند(برخی از آنها اتفاقاً از نظر تفکر سیاسی نزدیک به حاضران این جلسه بودند!) اما گویا به حداقل دست اندرکاران این همایش خوش نیامده که آنها را در جمع خود داشته باشند.

شعار نخستین رئیس جمهور منتخب، وحدت و همدلی همه اقوام و دیدگاه ها بود، اما این نشست به نام نیروهای نزدیک به او دقیقاً ضدیت با خواستگاه فکری رئیسی داشت.

این دست حرکت ها قطعاً مردم را از آینده دولت جدید نا امید می‌کند، وقتی فردی شاخص از جریان اصولگرایی در جلسه منتصب به رئیسی که اتفاقاً  مسئولیتی هم در این ستاد نداشته ، می آید و سخنرانی می‌کند آنهم سخنانی که بوی تفرقه و توهین و پس زدن عده ای دیگر از آن شنیده می‌شود، موجب رنگ باختن شعارهای دولت جدید در نظر مردم می‌شود.

بزرگان جریان اصولگرایی نیز خود ناراضی از سخنان ایراد شده در این همایش بودند و تقریباً همه چهره های شناخته شده این جریان کوبیدن بر طبل تفرقه را محکوم کردند، این را باید به فال نیک گرفت که دیگر تمامیت خواهی ها جایی در هیچ جریان سیاسی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، ستادهایی که به نام سید ابراهیم رئیسی فعال بودند قطعاً اگر دوست دار او هستند و به دنبال کمک برای گذر از دوران سخت، باید به جای تفرقه افکنی به دنبال جذب همه اندیشه ها و استفاده از ظرفیت همه نگرش ها با کنار گذاشتن ایرادات آنها باشند ، اینکه همین روز اول شمشیر از رو کشیده شود عاقبت خوبی را برای آینده دولت جدید ترسیم نمی‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341224
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    آقای آیت الله رئیسی خودشان فرمودند که ستاد در هیچ جای کشور ندارند . ولی عده ای برای سهم خواهی و خود شیرینی اعلام کردند ما رئیس ستاد هستیم .

دیدگاه شما