یکشنبه 13 تیر 1400 - 21:01

تحرکات این روزهای سید قدرت در کهگیلویه و بویراحمد و چند نکته با منتخب مردم گچساران و باشت

مردم به سید ناصر حسینی رأی داده اند نه برادرش!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

این روزها شاهد تحرکاتی از سوی سید قدرت حسینی؛ برادر نماینده منتخب مردم گچساران و باشت در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

فارغ از چرایی و پشت پرده های حضور و پر رنگ تر شدن سید قدرت ، بیان چند نکته خالی از لطف نیست:

نماینده مردم گچساران سید ناصر حسینی است، مردم اتفاقاً مشی او از برادرش سید قدرت را متفاوت میدانند، مردم به دنبال تغییر به نفع شهرستان بودند و رأی آنها به توانمندی و ارتباطاتی خوب سید ناصر که میتواند گره گشای قفل توسعه باشد، بوده است.

سید ناصر چند بار آمد اما رای مردم شد تاجگردون، اما امسال با وجود حمایت تاجگردون از یک نامزد، اراده مردم انتخاب شخص دیگری بود.

منتخب گچساران و باشت نه بدهکار برادرش که بدهکار و متعهد به مردمی است که با رأی شان دنبال توسعه و بهبود شرایط بودند، بنابراین انتظار از سید ناصر ، تصمیم گیری منطقی بدون دخالت اطرافیان و عدم سپردن سکان هدایت به دست دیگران است.

هم سید قدرت و هم تاجگردون اقدامات خوبی داشتند و گام های اشتباهی هم برداشتند، رأی مردم دوری از اشتباهات این دو بوده است. مردم قطعاً خواهان تکرار سید قدرت و غلامرضا تاج‌گردون نبودند ، رأی آنها به خوبی مؤید این مسأله است، آنها سید ناصر را انتخاب کردند «فردی که استقلال در تصمیم گیری بدون خب و بغض، دارای ارتباطات ویژه در حاکمیت که می‌تواند به توسعه شهرستان کمک کند». پس میتوان گفت خواست مردم از او خواست از سید ناصر به عنوان چهره جوان و جهادی است نه خواست از سید قدرت و یا هر شخص دیگری…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341114
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای سید ناصر جوجه ها رو آخر پاییز میشمارند چه آنهایی که به شما رای دادن چه آنها که ندادن منتظرند ببینند تا پایان آن دو سال چه کردید و مقایسه کنن پس دست به کار شو برای مردم شهرت خالصانه کار کن چون مردم عیار شمارو با کارهایتان در این شهر میسنجن

دیدگاه شما