جمعه 11 تیر 1400 - 13:30

اولین عضو کابینه دولت رئیسی مشخص شد/+عکس و بیوگرافی

ایران ویوئر گزارش کرده‌است که محمد مخبر روز گذشته با اسحاق جهانگیری معاون دولت حسن روحانی، جهت نهایی‌کردن فرایند انتقال دولت دیدار کرده‌است. این پایگاه گفته که آقای مخبر گزینه رییسی برای معاونت ریاست جمهوری است.

به گزارش بویرنیوز، آنطور که شواهد از افراد نزدیک به دولت سیزدهم نشان می‌دهد، مخبر اولین گزینه دولت سیزدهم است که حضورش قطعی و نهایی شده است.

گفتنی است در ۱۴ سال گذشته، مخبر دزفولی، رئیس یکی از مهمترین هلدینگ‌های اقتصادی ایران، موسوم به “ستاد اجرایی فرمان امام” بوده که از هلدینگ های مطرح در امور اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام است که از سال ۱۳۸۶ در این ستاد فعالیت دارد و پیش از این معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را بر عهده داشته‌است.

او همچنین پیش از فعالیت در بنیاد، در سِمت معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان و مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول مشغول بوده‌است.

وی دارای دو مدرک دکتری، شامل دکتری (و کارشناسی ارشد) حقوق بین‌الملل و دکترای رشته مدیریت می‌باشد.او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت با گرایش سیستم‌ها است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341059
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مخابرات گفت:

    ایشون رفیق صمیمی دکتر مهدی روشنفکر هستند.ودرچندین جلسه باهم نیزباهم شرکت داشتند.

دیدگاه شما