دوشنبه 7 تیر 1400 - 11:00

مجازات اعضای شورای شهرهای بزرگ کهگیلویه و بویراحمد و چند نکته مهم که منتخبان جدی نگیرند افشاگری می‌کنیم!

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رسانه ها به مناسبت هفته قوه قضائیه از نهایی شدن احکام سنگین برای برخی اعضای شورای شهر در شهرهای بزرگ استان از جمله گچساران و یاسوج خبر داد.

به گزارش بویـرنیـوز، برخی از اعضای شورای شهر پنجم جزو منتخبان شورای ششم هستند و برخی منتخبان نیز تازه وارد پارلمان های شهری شده اند.

و اما چند نکته مهم برای منتخبان جدید شوراهای شهر در کهگیلویه و بویراحمد:

خبر رئیس کل دادگستری نشان می‌دهد برخی ها متأسفانه با ورود به شورا به دنبال زد و بند و منافعی غیر مردمی هستند. طبیعی است تبلیغات میلیاردی برای حقوق ناچیز شورا و خدمت به مردم نیست و آنچه نتیجتاً رخ میدهد تخلفاتی است که بخشی از آن را رئیس کل دادگستری افشاگری کرد.

کاسبی با رأی مردم مردود است، مردم ساعت ها در صف رأی به خود زحمت نمی‌دهند که افرادی به شورا بروند که اولویت‌شان  منافع شخصی باشد.

اگر هدفتان چیزی به جز خدمت به مردم است خب شفاف بگویید تا دیگر انتظاری از شماها نداشته باشند!

اینکه بیایید و برخلاف مرام نامه و تعهدی که با مردم وعده کرده اید، با قسم نامه های مضحک به دنبال تقسیم غنائم باشید، پشت پا زدن به همه وعده های خوش آب و رنگی است که به مردم دادید.

دو دسته شدن اعضا همانطور که در گذشته هم دیدیم نتیجه ای جز گسترده شدن حواشی و دور شدن از رسالت شورا ندارد، این نباشد که باز هم شاهد دو دستگی و اقلیت و اکثریت باشبم، البته که تقابل اگر برای خدمت بهتر و جلوگیری از فساد باشد بسیار هم پذیرفته است اما اگر هدفی جز این باشد میشود تنش ها و سرگرم شدن به حواشی که دیدیم و دودش هم به چشم مردم رفت.

بویرنیوز در راستای رسالتی که دارد قطعاً هرگونه کج روی از سیاست های شورا و سوء استفاده‌ از این جایگاه ، شروع دو دستگی ها، قسم نامه برای تقسیم غنائم و تخلفات مالی را به بدترین شکل افشا می‌کند تا مردم بهتر منتخبان خود را بشناسند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340902
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بویر جان باور کنیم که تخلفات آقایان را افشا میکنی سعی می‌کنیم باور کنیم

  2. علی گفت:

    اگه واقعا کسی دل و جرات داره بیاد تخلفات اقای x که بقول خودش 3 میلیارد در دهدشت خرج کرده افشا کنه

دیدگاه شما