سه شنبه 1 تیر 1400 - 9:08

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش بویـرنیـوز، روند انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از فراخوان عمومی توسط وزارت نیرو انجام شد.

حالا و پس از طی فرایند بررسی مدارک داوطلبان و مصاحبه دو مرحله با مسئولان شرکت مهندسی آبفای کشور و وزارت نیرو و در نهایت مصاحبه وزیر نیرو با ۳ منتخب نهایی، مدیرعامل آبفای استان مشخص شد.

با حکم مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، اسفندیار برخه بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

برخه «شهردار دهدشت، قائم مقام و سرپرست آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد» را در کارنامه خود دارد، او جایگزین فیض اله پاسره شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340787
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهشت سروک گفت:

    ضمن عرض سلام وآرزوی توفیق، احتراما جناب مهندس عزیز حضرتعالی آگاه باشید که بحران بی آبی یاسوج وحاشیه را دچار بحران کرده ، متاسفانه بااین همه رشد شهرنشینی وجود جمعیت به یاسوج متاسفانه اقدامات لازم برای توسعه خدمات انجام نگرفت وگویا مدیران ماخوابند،ما در سروک زیر کانال قریب به سه هزار نفر جمعیت در بحران بی آبی به سر می بریم ومتاسفانه کسی هم دنبال رفع مشکل نیست، وخواهشمندیم دستور رفع مشکل نمایید.

  2. ناشناس گفت:

    با سلام واحترام
    شهر یاسوج با جمعیت نسبتا کم نسبت به سایر مراکز استان و حتی شهرستانها شرایط بسیار بدی از لحاظ تامین آب شرب در این روزها تحمل می کندبه طوری که در بعضی مناطق شهر به صورت روزانه شاهدقطع آب در اکثر ساعات شبانه روز هستیم که ادامه این روند بسیاری از مردم را دچار مشل نموده است علاوه براین هزینه های زیاد قبض آب که معادل آن فاضلاب هم به آن اضافه شده است برای مردم بسیار سنگین می باشد . خواهشمند است رسیدگی شود

  3. مجید گفت:

    جناب برخه انتصاب شما با دولت جدید را به فال نیک میگیرم حالا نوبت کار تلاش وعملگرا بودن است
    سالهاست که مدیران با سلفی گرفتن در پروزها عملا دنبال کسب شهرت بوده اند ومردم در رنج وعذاب
    اکبر اباد نجف اباد تل خسرو سراب تاوه وشهرک ولایت در صد مهمی از شهر یاسوج را تشکیل میدهند که بعلت عدم سیستم فاضلاب تمام ابهای فاضلاب در رودخانه و چشمه ها سرازیر می شود وباعث الودگی اب ها و محیط زیست میگردد انتظار میرود در این خصوص چاره ای اندیشیده شود

دیدگاه شما