یکشنبه 30 خرداد 1400 - 18:29

خطاب به وزیر کشور/استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بویراحمد استعفا دهید

مدیریت ضعیف انتخابات و فرایند اعلام نتایج آن در بویراحمد به ویژه در حوزه شورای شهر موجب نگرانی های جدی مردم شد.

به گزارش بویرنیوز، پس از کش و قوس های فراوان و سرانجام پس از ۲ روز نتایج شورای شهر کوچکی مثل یاسوج در حالیکه انتخابات هم الکترونیک بود، اعلام شد.

برای همه همچنان جای سوال است چرا انتخاباتی که تماماً الکترونیک بود باید ساعت ها برای بررسی و تجمیع آرا وقت سپری شود؟

دعوت یکی از داوطلبان شورا و متعهد کردن او به تمکین از قانون چه معنای دارد؟ فایل صوتی منتسب به فرماندار هم خوب جای تعجب فراوان دارد، اگر کذب است که اعلام شود اگر نه چرا باید اینطور با یک نامزد شورا صحبت شود؟

در دو روز اخیر با آرامش و امنیت مرکز کهگیلویه و بویراحمد بازی شده است و همه جو‌ امنیتی این روزهای یاسوج را به خوبی و به عینه دیدیم.

چرا باید بخاطر کج سلیقگی یک فرماندار، انتخاباتی که همه مدعی سالم بودن آن هستیم و نتیجه آن تبلور تلاش همه دستگاه های امنیتی و مورد اعتماد مردم است، خدشه دار شود؟

بسیاری از مردم نسبت به فرایند انتخابات (که حاصل تلاش خیلی از دستگاه های امنیتی، قضایی و دولتی بود) بی اعتماد شدند و به نظر می‌رسد حداقل کار از سوی استاندار و فرماندار که نتوانستند با آرامش یک انتخابات ساده در یک شهر کوچک را مدیریت کنند استعفا است اگر نه انتظار از وزیر کشور برکناری این افراد و برخورد با آنها است.

امروز فیلم ها و تصاویری از یاسوج مخابره شد و دست به دست می‌چرخد که انسان را متأثر و انعکاس آن شرم آور است، چه کسی باید پاسخ این اتفاقات و بی اعتمادی مردم را بدهد؟

از وزیر محترم کشور هم تقاضا میشود با حذف اینچنین افرادی که با اقدامات خود سلامت انتخابات را در نظر مردم با شک و شبهه مواجه میکنند برخورد جدی و لازم را داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تامرادی گفت:

    مه. نماینده استان کجاست

  2. ناشناس گفت:

    واقن که این رفتار برای استان کهگیلویه و بویراحمد درست نبود وبرای مسولان شهرماور است

  3. ناشناس گفت:

    موافقم

  4. homan گفت:

    حالا برید و مشارکت بالای انتخاباتی رقم بزنید و بگید میخوایم خودمون سرنوشت خودمون رو انتخاب کنیم اینم نتبجه . انتصاب بجای انتخاب

  5. ناشناس گفت:

    موافقم

  6. بهادر گفت:

    شهری که نماینده نداره فرماندار نداره از این بهتر نمیشه نماینده ضعیف عواقبش همینه دیگه باید چه انتظاری داشته باشم

  7. علی گفت:

    والا یاسوج شده باند بازی و استاندار و فرماندار برای موندن سر قدرتشون با همه دارن معامله میکنن چقدر این پست براشون مهمه که باید دست کاری بشه استاندار و فرمندار باید جوابگو بی عدالتی به ارا مردم باشد

  8. علی گفت:

    موافقم

دیدگاه شما