یکشنبه 30 خرداد 1400 - 12:23

ورود شورای تأمین و دادستان کهگیلویه و بویراحمد به ماجرای انتخابات شورای شهر یاسوج/قدردانی مردم از دادستان

شورای تأمین و دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مسأله انتخابات شورای شهر یاسوج ورود کرد.

به گزارش بویرنیوز، جلسه شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و ملک حسینی دادستان مرکز استان با موضوع انتخابات شورای شهر یاسوج در حال برگزاری است.

در دو روز اخیر انتشار اسامی غیر رسمی انتخابات شورای شهر یاسوج و پس از آن تکذیب مسئولان فرمانداری و وعده اعلام چند ساعتی نتایج که در نهایت عملی نشد، موجب نگرانی هایی برای مردم شده است.

روز گذشته فرماندار بویراحمد با تأخیر چند ساعتی لیست غیر رسمی(که ادعا میشد بدون تجمیع و توسط یکی از کاربران شبکه به بیرون درز کرده) نتایج شورای شهر یاسوج را تکذیب و قول اعلام در چند ساعت آینده را داد.

از روی گذشته و پس از گذشت ساعت ها  و با وجود حضور احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار و تذکر به اعضای ستاد انتخابات بویراحمد مبنی بر اعلام شفاف ایراد به مردم و انتشار قاطعانه نتیجه انتخابات اما هنوز هم خبری از اعلام نتایج نشده است.

شب گذشته اما تجمعات و جلسه با یکی از منتخبان هم بر حواشی در فضای مجازی و حقیقی یاسوج دامن زده است و مردم را نگران از کرده است.

امروز اما ورود شورای تأمین با حضور معاون سیاسی استاندار و دادستان مرکز استان بارقه های امید برای بررسی دقیق و اعلام بدون چون و چرا و بدون اشکال نتایج را در دل مردم زنده کرده است.

بسیاری از مردم در تماس با بویرنیوز از ورود مدعی العموم به ماجرا قدردانی و اعلام کردند با اعتمادی که به دستگاه قضا دارند هرچه را آنها بگویند اصیل و بدون ایراد دانسته و پذیرای آن خواهند بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340736
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما