یکشنبه 30 خرداد 1400 - 10:48

آقای استاندار: از رای مردم در شورای شهر یاسوج دفاع کنید/دادستان به ماجرای انتخابات شورای شهر یاسوج ورود کند

انتخابات شورای شهر یاسوج به صورت الکترونیک برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز،  شهر کوچکی مانند یاسوج ان هم در انتخابات الکترونیکی حداکثر یک ساعت بعد از انتخابات نتیجه مشخص است اما دو روز همچنان نتیجه انتخابات علیرغم بیرون آمدن لیست اولیه ان از خود مجموعه فرمانداری هنوز خبری از نتایج قطعی نیست.

 

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری به آن عظمت در ساعات اولیه انهم بصورت دستی نتایج ان در کشور مشخص شد اما تعجب برانگیز نیست انتخابات الکترونیک در مرکز یک شهر کوچک هنوز اعلام نشده و حرف و حدیث های پیرامون آن زیاد است.

معاون سیاسی استاندار دیروز گفت: در انتخابات هیئت محترم نظارت به دقت نظارت داشتند و نگرانی از بابت نتایج وجود ندارد.

وی افزود: انتخابات شورا سیستمی و الکترونیکی بوده است، اصلاح قضیه را با اقتدار به مردم اعلام کنید. وقتی مشکلی نبوده از چیزی نترسید.

با این حال هنوز یک روز بعد از سخنان معاون سیاسی هم این انتخابات الکترونیک نتیجه آن اعلام نشده است.

انتظار می رود فرمانداری به وظیفه خود عمل نموده و رای مردم را همان که هست به مردم با شجاعت اعلام کنند تا بدعتی خطرناک را در این شهر پایه گذاری نکنند.

از دستگاه های امنیتی و قضائی استان هم انتظار می رود از حق مردمی که با عشق به نظام پای صندوق رأی امده دفاع کنند و مردم را از صندوق ناامید نکنند.

اگرچه لیست را فرماندار تکذیب کرده اما این همان لیستی است که کاربرانی از خود مجموعه انتخاباتی بیرون داده اند (به قول برخی مسئولان فرمانداری لیست تجمیع نشده بود) پس نباید تفاوت آنچنانی با لیست نهایی داشته باشد مگر جابجایی آرا و یا نهایتا نفر آخر لیست!

دادستان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدعی العموم باید خود ورود به ماجرا داشته باشد و ضمن صیانت از آرای مردم حقایق را بگوید چرا که اکنون مردم اعتمادی به حرف مسئولان اجرایی به ویژه فرمانداری ندارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340714
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مردم گفت:

    همان روزی که اعضای صندوق راانتخاب کردندمشخص بودکه چه خبرهست….

  2. اتنا گفت:

    الکترونیک ……

  3. رضا گفت:

    سلام ۔اقای دادستان از شما به عنوان نماینده مدعی العموم خواهشمندیم به جهت جهت جلوگیری از بدعتی نابجا به قضیه ورود کرده تا حقی ناحق نشود۔مردم به شما اعتماد کرده و پای صندوق رای امده اند پس از حقوق مردم دفاع کنید۔

  4. ناشناس گفت:

    هر وقت که دستت از همه جا کوتاه شد بگو: 

    وأُفَوِّضُ أَمْرِ‌ی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّـهَ بَصِیرٌ‌ بِالْعِبَادِ 

    کارم را به خدا میسپارم 

    خداوند بینای به بندگان است

    سلام صبحتون بخیر
    فرجامتان نیکو ان شاالله

  5. حقیقت گفت:

    در پیشگاه خداوند و این مردم باید پاسخگو باشند اگر بخواهند حقی ناحق شود وقطعا مردم خودشان می دانند کی رای داشته و کی نداشته .هر گونه تبعیض قطعا اول نارضایتی خداوند و دوم دلسردی مردم بعنوان صاحبان رای را بدنبال خواهد داشت.

دیدگاه شما