چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 22:48

افشای پشت پرده تبلیغات میلیونی برخی نامزدهای شورای شهر یاسوج/لزوم هوشیاری مسئولان برای جلوگیری از یک تخلف

حتماً شما هم این روزها شاهد تبلیغات میلیونی برخی نامزدهای شورای شهر در یاسوج بودید.

به گزارش بویرنیوز، برای مردم جای سوال است برای حضور در شورایی ‌‌‌‌که حقوقش نهایتاً با توجه به مدرک و جایگاه شهردار در یاسوج به ۵ میلیون هم نمی‌رسد، چرا باید تبلیغات میلیونی شود.

باور اینکه فردی بخواهد با تبلیغات میلیونی و استفاده از انواع و اقسام روش ها حتی خرید رأی ، به شورا برود برای خدمت به مردم هم به نظر مضحک و خنده دار می‌رسد.

پس دلیل اینهمه هزینه چیست؟!

برخی از این افراد به هوای منافعی که از قِبَل حضور در شورا و اثرگذاری در شورا و کمیسیون ها عایدشان میشود، به فکر حضور در شورا می افتند.

افرادی که در شهر یاسوج صاحب املاک زیادی هستند و همه ساخت و سازهایشان هم اضافه بنا دارد و حکم تخریب اضافه بناها هم صادر شده، برایشان توجیه دارد که هزینه گزاف بکنند تا با حضور در شورای شهر به تخلفات خود وجهه قانونی ببخشند و با تغییر آرای کمیسیون ها(به ویژه کمیسیون ماده ۱۰۰) سود آنچنانی از سرمایه گذاری‌شان ببرند.

کدام عقلی قبول میکند برای حضور در شورای شهر میلیون ها تومان هزینه شود تا فرد برود فقط برای خدمت به مردم؟! اگر هدف این بود که با همان پول میشد سرمایه گذاری برای حل یک مشکل شهری را به سرانجام رساند و سود خدمت انجام شده را هم برد!

اگر جز این است همه نامزدها شفاف بگویند برنامه شان در خصوص ماده ۱۰۰ و تخلفات شهری چیست.

نکته دیگر اینکه تجربه سالهای پیش نشان می‌دهد امسال نیز خرید رأی و تطمیع مردم با انواع ترفندهای مالی (به ویژه با توجه به اینکه مردم مرکز استان عمدتا قشر متوسط و ضعیف هستند) را شاهد خواهیم بود.

یکی از خواسته های جدی مردم ، هوشیاری نیروهای نظارتی و حفاظتی و برخورد با هرگونه کج روی چه در خود مراکز رأی گیری و چه در بیرون از این مراکز است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340550
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگر مرجع رسیدگی بود باید حتما دراینمساله دخالت می‌کرد بعضی کاندیدای شورای یاسوج گندش درآوردن مزاحمت سرو صدا تا ساعت 3 شب خرجهای آنچنانی جالب در نشستهاشان تا دلت بخاد فضای گناه آلود آنوقت برای خدا میخان کار کنن مثل شیطان دروغ. ریا وتزویر

دیدگاه شما