دوشنبه 24 خرداد 1400 - 17:50

ادعای حمایت دولت روحانی از منافقین در تجمع انتخاباتی ستاد جبهه پایداری رئیسی در یاسوج

همایش حامیان سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همت ستاد انتخاباتی «جبهه پایداری» رئیسی در خیابان مصلی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در این همایش که با حضور «آرمان بیگلری» مسئول شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد عبدی‌پور رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد رئیسی در این همایش، اظهار داشت: حرف برای گفتن بسیار است و خدا را شکر که باز به ما حیات بخشید تا در بهار سیاسی دیگری تلاش کنیم و ان‌شاءالله دولتی انقلابی، قوی و مقتدر شکل بگیرد.

وی افزود: در رابطه با اصل انتخابات هم حضرت امام (ره) و هم مقام معظم رهبری خیلی تأکید بر حضور حداکثری داشتند و دارند، لذا انتخابات «بهار سیاسی ایران» است.

وی بابیان اینکه فصل تغییر «هوای سیاسی کشور» است، خاطرنشان کرد: دولت فعلی دولت خزان است، دولت زمستان نیست و هرچه درباره این دولت و مشکلاتی که برای ملت آفریده است، سخن بگوییم کم است.

عبدی‌پور تصریح کرد: دولتی که هم در عرصه بین‌الملل ملت ما را شرمنده کرده و هم در عرصه داخل «آواری» بدتر از جنگ تحمیلی بر سر مردم ریخته است، دولتی است که دولت مرفهین بی‌درد، دولت تجمل‌گرا، اشرافی‌گرا، دولت تنبل و بلکه باید بگوییم دولت تعطیل است نه دولت تدبیر. دولت غرب‌گرا و غرب‌پرست که باورم اینست که بیش از آنکه این دولت اعتقاد به خدا داشته باشد به کدخدا دارد و در عمل ثابت کرده است که کدخدا پرست است نه خداپرست.

وی اذعان داشت: در دور گذشته دیدید که همین کاندیدای اصلحی که الان برای ایشان تجمع کرده‌ایم، توسط این دولت متهم به اعدام منافقین شد. دولتی که از سازمان منافقین هم دفاع کرد و با کمال تأسف «مریم رجوی» از منافقین می‌خواست که او را حمایت کنند و از آنها خواست روی صندوق‌ها حاضر شوید و رأی به رئیس جمهور ایران دهید که منتخب سازمان منافقین است.

 عبدی پور یادآور شد: باید تأسف خورد، برای بنده و امثال بنده سخت است در کسوت روحانیت، در لباس روحانیت علیه کسی سخن بگوییم که او در کسوت و لباس روحانیت است اما وا اسفا که چه آورد بر سر این مردم. امروز با هر کس سخن می‌گوییم که در انتخابات شرکت کند، جز ناسزا چیزی نمی‌شنویم.

وی اضافه کرد: این دولت ناکارآمد جوانان را نا امید و مأیوس کرده است، با کمال تأسف سخت است که علیه یکی که ملبس به لباس روحانیت است سخن بگوییم اما چه کنیم که از روحانیت جز اسم و لباسش چیزی به ارث نبرده و فاقد کمترین شأن روحانیت است.

عبدی پور با بیان اینکه حسن روحانی بی مسمی ترین اسم را دارد، اظهار داشت: متاسفانه امروز مردم در فضای انتخاباتی که باید شور و هیجان داشته باشد، فضا سرد است. چون دولت مردم را ناامید کرده، چون مادام به دنبال دوقطبی‌های کاذب بود. حرف برای گفتن زیاد است، دولت فاسد و فسادپرور، از برادرش گرفته تا برادر معاونش تا معاون اولش و امثالهم همه فاسد بودند.

وی با اشاره به گسترش فساد در دولت دوازدهم بیان داشت: در این دولت سلطان‌ها زیاد شده‌اند، سلطان سکه و دلار، سلاطین فساد در این دولت بسیار زیاد و فقرا و مستمندان و محرومین جامعه که بفرموده امام عزیز اینها صاحبین ملت و انقلاب هستند، آن‌ها در زیر چکمه سلاطین له شده‌اند. امروز وضعیت اقتصادی طوری‌ست که بعد از ۴۲-۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما مشکل آب و نان داشته باشیم. زیرا رئیس جمهورمان آب و نان ما را هم به کدخدا پیوند زده نه به خدا.

عبدی پور ادامه داد: اگر باور می‌داشت خدای ایران همان خدای ۸ سال دفاع مقدس است، امروز ما چنین شرایطی را حتماً نمی‌داشتیم و دست روی دست گذاشتن و همه چیز را تعطیل کردند و منتظر بودند تا دشمن بیاید و این کشور را بسازد. در کجای دنیا مسئول یک کشور چشم انتظار و امید به ساختن کشورش به دست دشمن است، من نمی‌توانم ادعا کنم چنین چیزی را، اما بدون شاهد و سند هم نیستیم که شاید این دولت خواسته بیش از آنکه به ملت خدمت کند، نه دشمن خدمت کند و نظام را تضعیف کند.

وی در پایان گفت: می دانیم همه خسته و ناامید هستید و وضعیت جامعه بیمارگونه است اما برای مداوای بیماری باید به پزشک مراجعه کرد، امروز برای ساخت دولتی مقتدر که دردهای جامعه را مداوا کند آماده هستیم، قهر کردن مشکلی را حل نمی‌کند لذا از همه مردم و دلسوزان کشور می‌خواهیم با حضور بر صندوق‌های رأی به گزینه اصلح رأی دهند تا دوباره و از نو کشور را سامان بخشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340436
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما