یکشنبه 23 خرداد 1400 - 22:24

گفت و گوی انتخاباتی خبرگزاری رسمی دولت با نماینده سابق بویراحمد و دنا

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی حفظ سربلندی وعزت ایران را میثاق مشترک همه گروهها وجریانات سیاسی خواند و گفت:کسانی که قهر با صندوق‌های رای را مطرح می‌کنند در نقطه مقابل اهداف ملت ایران قرار می گیرند و جایگاهی در بین مردم ندارند.

به گزارش بویرنیوز، «غلام محمد زارعی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: در شرایط امروز، حضور پرشور در انتخابات یکی از اساسی ترین وظایفی ملت ایران و همه جریانات سیاسی است و تحقق این حضور به اقتدار ایران در عرصه‌های بین المللی کمک می‌کند.

عضو پیشین کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود:مردم رکن اصلی جمهوریت نظام هستند و نقش آنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مهم است، قطعا با حضور در پای صندوق‌های رای زمینه موفقیت دولت آینده را فراهم می‌کنند و این موضوع می‌تواند رفع مشکلات اقتصادی کشور هم موثر باشد.

این فعال سیاسی انتخابات را مهمترین بستر برای تصمیم‌گیری مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم مردم ایران همانند گذشته به وظیفه خود و توصیه‌های رهبر انقلاب عمل کنند و پاسدار ایران و اسلام عزیز باشند.

زارعی با بیان اینکه رفتار ملت ایران در روز ۲۸ خرداد برای دنیا مهم است، خاطرنشان کرد: رفتار مسوولانه ملت ایران در روز جمعه بیانگر عظمت روح و بلندی نگاه ملت ایران است و افق روشن این سرزمین به دست پرتوان آنان نمایان می شود.

وی افزود: با احترام به سلایق مختلف و متنوع گروه‌های سیاسی معتقدم، میثاق مشترک همه ما حفظ سربلندی وعزت کشور است و الزامات حضور قدرتمندانه ایران در مناسبات بین المللی وظیفه مهمی را برعهده همه جریانات سیاسی گذاشته است که مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

نماینده دورههای نهم و دهم مردم یاسوج در مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که در نقطه مقابل مشارکت حداکثری هستند و قهر با صندوق‌های رای را مطرح می‌کنند در نقطه مقابل اهداف ملت ایران قرار می‌گیرند.

نماینده سابق مجلس بیان کرد: همه ما در کنار دغدغه‌هایی که داریم، باید با ملت همسو شویم و توصیه به حضور را به عنوان یک وظیفه ملی و میهنی در نظر بگیریم.

زارعی انتخاب فرد اصلح را از مولفه‌های مهم انتخابات پیش رو ارزیابی کرد و افزود: کاندیداهایی که در عرصه رقابت حضور دارند، طی روزهای اخیر برنامه‌ها و اهداف خود را از طریق رسانه‌ها در اختیار ملت ایران گذاشتند و طبیعی است که مردم باید رییس جمهوری انتخاب کنند که در تراز دهه پنجم جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه کارنامه و برنامه دو معیار مهم برای ارزیابی نامزدهای حاضر در انتخابات است، گفت: تشخیص مردم در انتخاب فرد اصلح و توانمند می‌تواند در گشودن بن بست‌های پیش روی ملت ایران و برون رفت از وضعیت موجود موثرباشد.

زارعی اضافه کرد:در این شرایط باید با وحدت و برادری برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم و بدانیم که هر کس رییس جمهور شود متعلق به همه مردم ایران است و دولت آینده بتواند مشکلات اقتصادی و مساله اشتغال همه مردم را حل کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما