دوشنبه 24 خرداد 1400 - 12:10

انتخابات میان دوره مجلس در گام پایانی| بهترین گزینه برای آینده گچساران و باشت کیست؟

کمتر از ۶ روز مانده تا انتخابات ۲۸ خرداد و حال و هوای گچساران و باشت این روزها بیشتر معطوف به انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش بویـرنیـوز، بیش از یک سال از رد اعتبار نامه غلامرضا تاج‌گردون و بی نماینده شدن این شهرستان می‌گذرد و حالا قرار است در روزهای پایانی خرداد و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، میان دوره مجلس در این حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

نظر مردم چیست/کی می‌تواند بهترین گزینه برای توسعه و آبادانی گچساران باشد؟

این دوره شاهد تشکیل مجلسی با مشی اصولگرایی و اصولگراهای تندرو هستیم.

تعداد معدودی چهره های میانه رو و اصلاح طلب در این مجلس حضور دارند، پزشکیان شاخص ترین اصلاح طلب حاضر در این مجلس است.

تنها یک فرد همراه با جریان حاکم بر مجلس میتواند مؤثر باشد!

خب عملکرد پزشکیان با اینکه چهره ای کاملا شناخته شده است معرف این حقیقت است که اقلیت بودن در مجلس گره گشا نمیشود.

مردم گچساران و باشت به این مسأله معتقد شده اند که باید فردی به مجلس برود که در این جریان حرفی برای گفتن داشته باشد و البته توانمند و مؤثر در جریان هم باشد.

بیشتر بخوانید:

گچساران یک هفته تا انتخابی مهم/چرخ‌ انتخابات میان‌دوره مجلس گچساران و باشت به نفع کی میچرخد؟

سید ناصر حسینی بهترین گزینه است

سید ناصر حسینی از گزینه های مطرح انتخابات میان دوره گچساران و باشت است.

حسینی فردی است که برای دفاع از ناموس مردم و کشور، پایش را فدا کرده است.

اگر دیگران ادعای مردمی بودن دارند، حسینی پیشتر با فدای اعضای بدنش مردم داری را معنا بخشیده است، پس صادق تر از همه در آمدن برای هویت دادن به مردم و همه آحاد جامعه و کمک به بهبود شرایط گچساران و باشت او است.

او گزینه مورد اعتماد حاکمیت است، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و سایر مسئولان رده بالای کشور از او تقدیر کرده اند.

حسینی در تصمیمات ملی و حاکمیتی هم دخالت داده شده و این علاوه بر نشانی مهم از توانمندی ایشان، تصدیق خوبی از مؤثر بوده او در فضای کشور دارد.

سید ناصر حسینی در شرایط کنونی کشور و مجلس بدون شک بهترین انتخاب مردم گچساران و باشت است، هم با جریان عمده مجلس همراه این و هم به لحاظ اثرگذاری و احترامی که در حاکمیت دارد میتواند مؤثر برای اقدامات جدی باشد.

حسینی می‌تواند چرخ متوقف توسعه و آبادانی گچساران و باشت را بهتر از هر کسی به حرکت دربیاورد، هم توانمندی های شخصی او و هم ارتباطاتش در کشور و نفوذش در جریان با نفوذ کشور موید این مسأله است.

سید ناصر حسینی را نباید مثل برادرش دید و مقایسه کرد، او در مردم داری، صداقت، اخلاق و سلامت نفس و مهمتر از همه نفوذ و اثرگذاری ارزنده در کشور مطرح و در جایگاه بالایی قرار دارد.

سید ناصر حسینی تعلق اصلی اش به بهبود شرایط مردم و توسعه دیارش است، او نگاهش به نمایندگی ایجاد فضایی مثبت برای استفاده فرصت برای همه شایسته ها از هر نگرش و جریان در راستای بهبود عمران و آبادانی حوزه انتخابیه اش است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340370
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما