پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 7:39

انتخاب اصلح، تغییر را در پی دارد/ توان آیت‌الله رئیسی برای ایجاد عدالت در کشور

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو تغییر را به همراه دارد.

به گزارش بویرنیوز، مهدی روشنفکر در  اجتماع بزرگ هواداران محمد، یاوران رئیسی که با حضور سعید محمد برگزار شد، سعید محمد را یادگار عملیات مرصاد دانست و با بیان اینکه سد کرخه و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از جمله کارنامه موفق این خدمتگزار مردم است، گفت: برای احداث پروژه پاتاوه_ دهدشت از این سردار محمد تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

میتینگ تبلیغاتی رئیسی با حضور سردار محمد و نماینده بویراحمد در یاسوج

تذکر استاندار به فرماندار بویراحمد پس از برنامه تبلیغاتی انتخاباتی رئیسی در یاسوج/بی توجهی به پروتکل های بهداشتی(+عکس)

نماینده مردم بویراحمد، دنا  و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط فعلی که تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری است آقای محمد شهر به شهر و استان به استان رفته و سخنرانی می‌پردازند، دیروز کرمان، امروز یاسوج  و فردا در ساری است.

وی به شناسنامه‌ استان اشاره کرد و با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: استان کمتر از یک درصد مساحت و  جمعیت کشور را دارد اما در دوران دفاع مقدس و همه مراحلی که  انقلاب و نظام نیاز داشت  مردم کهگیلویه و بویراحمد در صف اول بودند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران داخلی و خارجی این سیل جمعیت در یاسوج را مشاهده کنند، گفت: هزاران جوان بر خاک افتادند تا انقلاب جان بگیرد، هزاران گردنه سختی طی کردیم که سرنوشتی این چنین داشته باشیم صدها شهید دادیم تا انقلاب پا بگیرد امروز کشور و نظام به حضور شما مردم و انگشت انتخاب شما مردم نیاز دارد.

 نماینده مردم در مجلس گفت: اگر دیروز شهید سلیمانی در مسیر انقلاب جان داد و دست و بدن و سر و بازوی خود را نثار کرد امروز برای ادامه راه او به حضور و انگشت شما نیاز است.

روشنفکر عنوان کرد: دشمن شما مردم را  دعوت به سکوت و عدم حضور در پای صندوق رای و قهر با صندوق رای تشویق می‌کند  با توجه به منویات رهبری مشارکت حداکثری لازم است.

وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و گزینه اصلح انتخاب کردن تغییر به همراه دارد و کسی می تواند تغییر ایجاد کند که تجربه داشته و توان اتحاد سه قوه را دارد و انصاف و عدالت داشته باشد و مرد این میدان حضرت آیت الله رئیسی است.

نماینده مردم درمجلس با تاکید بر حفظ اخلاق انتخاباتی مورد تاکید رهبری گفت: قدرت نظام در همه امور به پشتوانه مردم باز می‌گردد. خواص و دست اندرکاران نباید انحصارطلب باشند و بین مردم و دست اندرکاران فاصله ایجاد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340258
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما