چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 22:53

تذکر استاندار به فرماندار بویراحمد پس از برنامه تبلیغاتی انتخاباتی رئیسی در یاسوج/بی توجهی به پروتکل های بهداشتی(+عکس)

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از نحوه برگزاری همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پارک ولایت یاسوج به ستادهای انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج تذکر داد.

به گزارش بویرنیوز، مجید احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همایش حامیان «سید ابراهیم رئیسی» با حضور سعید محمد و مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا، اظهار داشت: تجمعات در سخنرانی‌های انتخاباتی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را با بحران مواجه می‌کند، لازم است که پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا رعایت شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم تذکر داده است، گفت: بر اساس قانون هرگونه تجمع انتخاباتی مراسم سخنرانی، گفت‌وگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالارها و سالن‌های ورزشی ممنوع است.

احمدی تصریح کرد: تجمع انتخاباتی و سخنرانی‌ها نیز در فضای باز باید مطابق با شیوه نامه بهداشتی با رعایت سقف شرکت‌کنندگان به میزان ۳۰ درصد ظرفیت فضا و با رعایت فاصله اجتماعی، همچنین استفاده از ماسک باشد و الزامی است.

احمدی فرماندار بویراحمد در پایان اضافه کرد: از روسای ستادها طبق شیوه نامه ابلاغی قبل از برگزاری تجمعات انتخاباتی، جهت فراهم نمودن و رعایت دستورالعمل تعهد نامه گرفته می‌شود؛ درغیر اینصورت هیچگونه مجوزی برای سخنرانی‌ها صادر نخواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340253
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غمبار گفت:

    به جای تذکر برن یزدانپناه رو جمع کنن توصف انتظار ملاقات و همایش ها

  2. ناشناس گفت:

    وقتی مردم خودشون درک ندارند فرماندار بیچاره چه گناهی دارد .

  3. فرهنگی گفت:

    وقتی خود نماینده درک نداره اقدام به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می کند برای رسیده به اهداف شوم و پلید خود چه انتظاری از بقیه هست و مردم را قربانی می کند.

  4. سیسخت گفت:

    یقه همون که دعوت کرده وبرنامه ریزش رابگیرید….

دیدگاه شما