سه شنبه 18 خرداد 1400 - 7:57

هشدار جدی فرماندار بویراحمد به ستادهای بی مجوز انتخابات ریاست جمهوری/فقط ستادهای رسمی امکان فعالیت دارند/مسئول ستاد رئیسی مشخص است اما از من میخواهند کس دیگری را معرفی کنم!

بویـرنیـوز– حتماً در خصوص ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری اطلاع رسانی شود، صرفا با کسی طرف هستیم که مستقیماً برای آن‌ها ابلاغ ستاد مرکزی زده شود، برای ما هیچ فرقی ندارد که چه کسی باشد.

در مورد انتخابات ریاست جمهوری این موضوع اطلاع رسانی شود، افرادی که دوست دارند در ستادها فعالیت کنند، تحت عنوان ستادهای مردمی و… باید بپذیرند که طرف حساب ما آن کسی است که در نامه‌ای ستاد مرکزی به وزارت کشور اعلام کرده است.

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از هشدار روز گذشته فرماندار بویراحمد به هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود.

مجید احمدی صریح به ستادهای مختلف برای ابراهیم رئیسی بویراحمد اشاره کرد و گفت در این استان برای ریاست ستاد رئیسی تنها برای آرمان بیگلری حکم زده شده و ما هم با این فرد و ستاد منصوب به او طرف هستیم.

احمدی این را گفت که جز این فرد (بنده طبق قانون و مصوبه وزارت کشور و مکاتبه آقای نیکزاد که با وزارت داشتند، میگویم) کس دیگری حق تشکیل ستاد برای رئیسی را ندارد هرچند از من میخواهند کس دیگری را معرفی کنم! این را قوانین و دستورالعمل های وزارت کشور و البته پروتکل های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا معین و مشخص کرده است.

فرماندار بویراحمد گفت صحبت و برخورد ما بر اساس قوانین است و برایمان فرقی ندارد طرفمان کیست، همه ما هدفمان در نهایت انتخاباتی پرشور و سالم البته با رعایت قوانین و حفظ سلامت مردم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما