شنبه 15 خرداد 1400 - 14:06

واکنش نیکزاد به تعدد ستادهای رئیسی و انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد/فقط برای یک نفر حکم زدیم

علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی و مردمی آیت الله رئیسی در کشور از برخی حاشیه سازی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: در این استان برای آقای آرمان بیگلری به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حکم صادر شده و همه ملزم بوده با وی همکاری کنند.

بویرنیوز– وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، اظهار داشت: هر فردی را آقای بیگلری برای مسئولیت در ستاد انتخاب و معرفی کردند برای ستاد مرکزی مورد پذیرش و تایید بوده و ابلاغ دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

جنگ بر سر تصاحب ریاست ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد/لطمه به نگاه مستقل رئیسی به چه بهایی؟!

حکم نیکزاد برای مشاور روشنفکر/مسئول ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

علی نیکزاد از برخی نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد خواست به جای حاشیه سازی دست به دست هم داده و با تعامل و همکاری با آرمان بیگلری برای پیشبرد اهداف که همان مشارکت پرشور و انتخاب اصلح بوده تلاش کنند.

وی صدور هرگونه عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی در کهگیلویه و بویراحمد جز آرمان بیگلری را تکذیب کرد و ادامه داد: همه ستادهای مردمی زیر نظر شورای هماهنگی ستادهای مردمی به مسئولیت آقای آرمان بیگلری فعالیت کنند./راک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340116
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کار شناس گفت:

    حق با بیگلری است هم سواد خوبی دارد هم محبوبیت بیشتری در استان دارد پس حق به حقدار رسید بقیه ول معتلند و فقط دوست دارند ریئس ستاد باشند نمی دانند رئیس ستاد شدن آیتمهای خاص دارد.

دیدگاه شما