پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 10:53

جنگ بر سر تصاحب ریاست ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد/لطمه به نگاه مستقل رئیسی به چه بهایی؟!

روزانه شاهد حکم انتصاب های متفاوت برای ستادهای رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

به گزارش بویرنیوز، هنوز مدت زمان زیادی از آزاد شدن فرایند تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگذشته که در کهگیلویه و بویراحمد ستادهای متفاوتی برای سید ابراهیم رئیسی در حال شکل گیری است.

اگرچه خود رئیسی قویاً گفته مستقل وارد صحنه شده است و ستادی نخواهد داشت و عقیده اش هر خانه یک ستاد است، اما در کهگیلویه و بویراحمد گویی مسابقه ای برای تشکیل ستاد و ریاست آنها شکل گرفته است.

از جریانات مختلف اصولگرایی که گوی سبقت را برای تشکیل ستاد از هم ربوده اند بگذریم حکم ریاست هماهنگی ستادهای رئیسی در استان خود داستانی شده است.

یک روز حکمی با امضای نیکزاد مبنی بر انتصاب مشاور نماینده بویراحمد به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان بیرون می‌آید.

و حالا هم خبرها حکایت از انتصاب خلیفه خلقی پور بعنوان مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی دارد.

اینهمه اختلاف و تلاش برای کسب ریاست برای چه؟

این نوع حکم زدن ها و تلاش برخی افراد برای کرسی داری ستاد رئیسی گزاره های خوبی را در ذهن مردم به جای نمی‌گذارد.

به عقیده مردم این افراد که امروز در میان خود اینطور مسابقه برای کسب جایگاه دارند فردا روز و در صورت قبولی رئیسی در دولتی که شعارش بر مبنای ایرانی برای همه مردم بنا شده است آیا جایی هم برای عرض اندام دیگران باقی می‌گذارند؟

اصلاً میگویند مگر جنگ غنایم است، یا قرار است هرکس ستادها را گرفت فردا روز جایگاه ها را نیز در تصاحب خود بگیرد؟ (که این هم انحصار و زدودن نگاه های دیگر و توانمندی سایرین است و منافات جدی با شعارهای رئیسی دارد)

از طرفی این رفتارها با مشی و نگاه خود سید ابراهیم رئیسی سنخیتی ندارد، او برای وحدت و ایرانی قوی برای همه آمده نه اینکه آمدنش دلیلی برای تعارض و تضاد و جنگیدن های حزبی و جناحی باشد.

اگر واقعاً در استان دوست دار رئیسی هستید خوب باید رفتارتان به گونه ای باشد که ضربه به او نباشد، همین احکام ستادهای رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد را سرچ کنید ، جای ابهام است، هنوز هم مشخص نیست رئیس ستاد او در کهگیلویه و بویراحمد کیست و این یعنی بی برنامگی، یعنی اختلاف درون جریانی و یعنی نبود وحدت رویه!

به گزارش بویرنیوز، قطعاً برای حمایت مؤثر و ارزنده از رئیسی مدعیان باید با وحدت رویه و یک تیم قوی با ریاستی مشخص کارکنند تا هم از منظر مردم تشکیلاتی منسجم دیده شوند و هم بلندگوی اختلاف و سهم خواهی نشان داده نشوند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340079
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    ریئس ستاد انتخابات آقای ریئسی در استان کهگیلویه و بویر احمد آقای بیگلری است که رسما ابلاغ دارد بقیه ول معتلند و این آرزو را دارند که ریئس ستاد باشند ولی محقق نمی شود و ابلاغی هم ندارند . پس همه با هم آقای بیگلری را حمایت کنیم ودست از این منیت و خودخواهی برداریم.

  2. محمدی گفت:

    آقای بیگلری برای ریاست ستاد استانی محبوبیت بیشتری دارند . ابلاغ هم برای ایشان زدند نه برای کس دیگر .

  3. ناشناس گفت:

    پس خلقی پور چی شد
    حاج زارع کجای کاره
    هدایت خواه جاش کجاس
    مگه اغا نفرموده که مستقل اومده جای مستقلا کجاس
    جای اصلاح طلب ها کجاس
    لطفا ایت الله را انحصاری نکنین
    رییسی برای کل ایران رییس هست

  4. ناشناس گفت:

    فقط محسن رضایی
    حداقل در مورد ایشون جنگ زرگری برای ستادشون در استان نمیبینیم
    یک حاج محمدرحیم دهراب پور هست و تمام

  5. رضا گفت:

    نخیراختلاف اصلی گروه هدایت خواه وروشنفکر وبس

  6. ناشناس گفت:

    مرحله دوم واکسن کوید۱۹روز۱۱اردیبهشت در شهر یاسوج نوبت داشتم گفتند موجود نیست ۱اگر زمان بگذرد واکسن اثر خود را از دست میدهد۲واکسن چینی۲قلو هست جفت دیگرش کجاست بویر نیوز لطفا منتشر کنید گویا اگر وقت بگذرد مرحله اول واکسن هم اثر خودرا از دست میدهد فرهنگی بازنشسته

  7. پست و مقام گفت:

    خدا کنه این دعوا ها برای تصاحب ریاست ستاد اقای رییسی برای پست و مقام در دولت آینده آقای رییسی نباشه

  8. همت گفت:

    دلم بحال یه عده ای سوخت چقدر آرزو داشتند رئیس ستاد باشند و نشد.

دیدگاه شما