چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 12:17

انتخابات گچساران و باشت به نفع کی می‌چرخد/اصولگرایان به دنبال اجماع

انتخابات میان دوره گچساران و باشت این دوره از حساسیت جالب توجهی برخوردار است.

به گزارش بویرنیوز، با حذف سید قدرت حسینی و ساسان تاجگردون فضای انتخاباتی گچساران و باشت وارد فاز جدیدی شد.

” ریحان محمد پور”، “علیمراد جعفری”، “سید حبیب الله حسینی” و “محمد مهدی فروغی نیا”، هومان عسکری، نستور درخشنده پور، محمود فاطمی، هوشنگ گرجی زاده، سید محمد یوسف کاظمی بیدک و محمد محمودی ۱۰ داوطلب تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه هستند.

روز گذشته اما خبر تغییر حوزه انتخابیه سیدناصر حسینی پور بحرینی از تهران به گچساران شوک تازه ای به فضای انتخاباتی این شهرستان وارد کرد.

آنطور که به نظر می‌رسد افراد حاضر در جریان اصولگرایی بنای اتحاد بر سر یک گزینه را دارند تا در نبود سید قدرت حسینی بتوانند هم آرای جریانی را نصیب خود کنند و هم بخشی از سبد کاندیداهای مطرح را به سمت خود سوق دهند.

کوچ سید ناصر حسینی هم در راستای همین پوشش دادن جای خالی سید قدرت است تا بتواند بعنوان مدعی جدی پیروزی انتخابات گچساران و باشت قد علم کند.

علیمراد جعفری از دیگر مدعیان جدی به شمار می‌رود، در گذشته بخشی از آرای چپ های منطقه در نبود تاجگردون به سبد جعفری رفته است ، او حالا در نبود سید قدرت و تاجگردون بخش زیادی از آرا را متعلق به خود میداند و امیدوار به پیروزی در انتخابات است.

جعفری امید به رای اصولگرایان دارد و از طرفی به واسطه برخی ارتباطات منطقه ای بخشی از سبد رای چپ ها را هم متعلق به خود میداند.

جعفری پیشتر هم انتخابات میان دوره گچساران و باشت را در سالهای دور از آن خود کرده، طرفدارانش و برخی مردم منطقه او را پیروز میان دوره میدانند، بر اساس همان انتخابات سالهای پیش!

باید منتظر ماند حمایت تاجگردون از کدام گزینه خواهد بود اما در نهایت آنچه از نگاه مردم مشخص است اینست که یک اصولگرا برنده این رقابت خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما